در واکنش به حالت تهوع در زمین مسابقه

مسی: با حریفان سرسختی همگروه هستیم

لیونل مسی با اعلام این که آرژانتین در جام جهانی با حریفان سرسختی روبرو شده است، می‌گوید حالت تهوع در زمین مسابقه اتفاق طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۶۵۲۸۷۳
مسی: با حریفان سرسختی همگروه هستیم

لیونل مسی شب گذشته (چهارشنبه) در جریان دیدار دوستانه تیمش برابر رومانی در زمین دچار حالت تهوع شد. این برای دومین بار است که این اتفاق برای لیونل مسی می‌افتد. او یک بار نیز در انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی و در دیدار برابر ونزوئلا دچار حالت تهوع در زمین مسابقه شد.

فوق ستاره تیم ملی آرژانتین پس از پایان مسابقه حاضر به صحبت با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه نشد، اما در گفت‌وگویی کوتاه با شبکه ورزشی کشور آرژانتین درباره این اتفاق گفت: این اتفاق ممکن است همیشه رخ دهد و جایی برای نگرانی نیست.

به گزارش ایسنا ،مسی در ادامه گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما شرایط زمین مسابقه خوب نبود. حقیقت این است که نمی‌توانستیم به خوبی توپ را کنترل کنیم و وقتی که می‌خواستیم پاسکاری کنیم، توپ با پاهایمان فاصله می‌گرفت. در نیمه دوم بهتر شدیم، اما نتوانستیم به پیروزی دست یابیم. دو بازی دیگر تا آمادگی برای جام جهانی 2014 برزیل زمان داریم که باید هر دوی آن را ببریم.

مسی در ادامه درباره رقیبان این کشور در جام جهانی 2014 برزیل گفت: حریفان ما در جام جهانی حریفان سرسختی هستند و این خاصیت بازی‌های جام جهانی است که هیچ بازی آسانی وجود ندارد. ما همه متحد هستیم و با سرهای بالا به جام جهانی می رویم تا بتوانیم نتایج خوبی در برزیل کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها