به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد حسین صوفی در همایش «رادیو و اقتصاد» افزود: برنامههای اقتصادی برای رسانه ملی خیلی مهم است و بخش مهمی از حدود 25 شبکه رادیویی در این عرصه برنامهسازی میکند.
وی گفت: با توجه به نامگذاری اقتصادی سالها از سوی رهبر معظم انقلاب رسانه ملی نیز با حداکثر توان اجرایی، کارشناسی و هنری وارد این عرصهها شده است و این روند ادامه خواهد داشت.
معاون صدای رسانه ملی با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: در سال آینده این موضوع در اولویت خواهد بود و در حال حاضر هر هفته بیش از 250 ساعت برنامه اقتصادی از بخشهای مختلف صدای رسانه ملی پخش میشود.
صوفی گفت: سال آینده برای ما بسیار حساس و تعیین کننده است و خوشبختانه ظرفیتهای خوبی در رسانه ملی برای کمک به اجرای مطلوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی وجود دارد و تجارب خوبی در سالهای اخیر به دست آمده است.
وی تلاشهای برنامهسازان اقتصادی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را ارزشمند خواند و افزود: زحمات همه کسانی که در بخشهای مختلف دولتی و خصوصی و تشکلها و اتحادیههای اقتصادی همکاری کردهاند و همچنین هنرنماییهای مجریان و کارشناسان شبکههای مختلف رادیویی شایسته تقدیر است.
معاون صدای رسانه ملی گفت: 25 شبکه رادیویی فرصت بسیار ارزشمندی برای تبیین سیاستهای اقتصادی فراهم کرده است و امیدواریم در سالهای آینده به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی به دستاوردهای ارزشمندی برسیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: