استاندار اردبیل اعلام کرد:

سرعین سالانه میزبان 8 میلیون گردشگر

استاندار اردبیل گفت: سالانه 6 تا 8 میلیون نفر از شهرستان سرعین بازدید می‌کنند که بر اساس اعلام فرماندار این شهرستان امسال 300 هزار نفر به گردشگران این شهرستان اضافه شده است.
کد خبر: ۶۵۰۷۷۵
سرعین سالانه میزبان 8 میلیون گردشگر

به گزارش فارس، مجید خدابخش در اختتامیه دومین جشنواره زمستان سرعین اظهار داشت: سرعین نگین گردشگری کشور است که متأسفانه هنوز جاذبه‌های گردشگری آن به هموطنان معرفی نشده است.

وی ادامه داد: گردشگری دو قطب مهم استان اردبیل است که از کوه سبلان و دامنه آن برکات زیادی این استان را فرا گرفته است.

خدابخش افزود: آبگرم ۱۰۰درصد معدنی در استان اردبیل و شهرستان سرعین وجود دارد که سالانه افراد زیادی را برای بخش آب درمانی این شهرستان جذب می‌کند.

وی افزود: برای حل مشکلات شهرستان و توسعه گردشگری از سرمایه‌گذاران دعوت شده و جلسات مختلفی برگزار شده است که نهایتاً مقرر شد در بخش آب‌درمانی و توسعه مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی این شهرستان اقداماتی صورت گیرد.

خدابخش با اشاره به اینکه احداث سالن چندمنظوره برای شهرستان سرعین در دستور کار قرار گرفته است گفت: این سالن در سال 93 باید به بهره‌برداری برسد تا کنفرانس‌های بین‌المللی نیز بتوانیم برگزار کنیم.

وی به برگزاری اسکی پیست آلواره اشاره کرد و گفت: حدوداً 500 نفر از هموطنان اسکی‌باز در یک ماه گذشته از این پیست استفاده کرده‌اند و می‌توان با توسعه این پیست مسابقات مختلف و آموزش اسکی را برگزار کرد.

خدابخش با اشاره به اینکه برای سالن‌های چندمنظوره هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است گفت: سالانه 6 تا 8 میلیون نفر از شهرستان سرعین بازدید می‌کنند که بر اساس اعلام فرماندار این شهرستان امسال 300 هزار نفر به گردشگران این شهرستان اضافه شده است.

جشنواره نوروز سرعین برگزار می‌شود

در ادامه این جشنواره رضا زنده‌دل، شهردار شهرستان سرعین بیان داشت: دومین جشنواره زمستانه سرعین با هدف معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این شهر و در جهت جذب گردشگر در فصول مختلف سال برگزار شده است.

وی بیان داشت: ستادی متشکل از معاون برنامه‌ریزی استاندار، فرماندار سرعین، مدیریت شهری این شهرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تشکیل شد و مراسم نحوه برگزاری دومین جشنواره زمستانه سرعین را تدوین کردند.

شهردار سرعین خبر داد: در نوروز سال آینده نیز نخستین جشنواره نوروزی سرعین با هدف جذب توریسم برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها