دو آتش‌نشان مصدوم شدند

حریق گسترده در بازار تجریش

حریق در بازار تاریخی مرند

آتش‌سوزی در بازار قدیمی و سنتی مرند خسارت فراوانی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۶۴۷۵۴۵
حریق در بازار تاریخی مرند

آتش‌سوزی پیش از ظهر امروز در بازار سرپوشیده و سنتی مرند که مرکز فروش انواع لباس و پوشاک و لوازم بهداشتی است روی داد که با اطلاع به مرکز اطلاع‌رسانی سامانه 125، ماموران آتش‌نشانی مرند به محل اعزام و آتش‌سوزی را مهار کردند.

عباس صفرعلیزاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مرند در این ارتباط به فارس گفت: با توجه به نزدیک بودن محل حادثه دو دستگاه خودرو آتش‌‌نشانی به محل آتش‌سوزی که در وسط شهر مرند قرار گرفته اعزام شدند و توانستند با تلاش یک ساعته آتش‌سوزی را مهار کنند.

وی میزان خسارت وارده به سه باب مغازه را 50 تا 90 درصد اعلام کرد و افزود: برآورد اولیه کارشناسان بیش از یک میلیارد تومان است که هم به مغازه‌ها آسیب وارده آمده و موجب آتش‌سوزی لباس‌های موجود در مغازه‌ها شده است.

علیزاده روشن بودن بخاری از شب و شدت حرارت وسیله گرمایشی در داخل یکی از مغازه‌ها را عامل آتش‌سوزی در سه باب مغازه اعلام کرد و افزود:خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارات جانی نداشته است.

بازار سرپوشیده و قدیمی و تاریخی مرند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای این شهرستان است که واحدهای صنفی در آن اقدام به پخش و فروش انواع لباس، کفش و پارچه می‌کنند.

گزارش دیگری حاکی است، بر اثر انفجار گاز در یک باب ساختمان دو طبقه در یکی از روستاهای توابع بخش مرکزی مرند روستای «میاب» ساختمان به کلی ویران شده ولی خوشبختانه افراد این خانواده آسیب جدی ندیده‌اند.

بخشدار مرکزی مرند در این باره گفت: علت این حادثه به اظهار کارشناسان اداره گاز نشت گاز و روشن کردن کلید برق بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها