صدرنشین رنکینگ تنیس زیر ۱۴ سال آسیا:

حجابم برای شرکت در مسابقات مانع پیروزی نبوده است

من ایران را دوست دارم و چون از ایران شرکت می کنم باید حجابم را رعایت کنم که حجابم برای شرکت در مسابقات مانع پیروزی و پیشرفتم نبوده است.
کد خبر: ۶۴۶۵۸۹
حجابم برای شرکت در مسابقات مانع پیروزی نبوده است

صبا نجفی صدرنشین رنکینگ فدراسیون تنیس آسیا در رده سنی زیر 14 سال گفت: 9 سال است که تنیس را شروع کرده ام و روزی حدود چهار الی پنج ساعت تمرین می کنم. در سال گذشته 4 تا مقام اول در مسابقات قطر و 4 تا مقام اول در مسابقات لبنان کسب کردم.

وی ادامه داد: دو سال پیش سه تا مقام اول در مسابقات قطر و یک مقام اول و یک مقام دوم در مسابقات مالزی کسب کردم.

وی افزود: از مردم کشورمان می خواهیم که به غیر از فوتبال به رشته های دیگر هم اهمیت بدهند تا در رشته های دیگر هم پیشرفت باشد، ایرانی ها استعداد خاصی دارند و واقعا در خارج از کشور کم پیدا می شوند که استعداد ایرانی ها را داشته باشند.

نجفی با بیان اینکه تا رعایت حجاب ضربه ای بهم نزده است، گفت: من ایران را دوست دارم و چون از ایران شرکت می کنم باید حجابم را رعایت کنم که حجابم برای شرکت در مسابقات مانع پیروزی و پیشرفتم نبوده است.

صدرنشین رنکینگ فدراسیون تنیس آسیا در رده سنی زیر 14 سال بیان کرد: در هر رشته ای به پسران بیشتر از دختران اهمیت می دهند و برای پسران مسابقات زیادی برگزار می گردد که از مسئولان می خواهیم برای دختران هم مسابقات بیشتری برگزار کنند که بهتر است مسابقات برای آی تی اف باشد چون این مسابقات جهانی است و به ما کمک بیشتری می کند.

وی ضمن تشکر از آقای مهندس شایسته رئیس فدراسیون تنیس، عنوان کرد: از ایشان می خواهیم که در داخل کشورمسابقات آی تی اف بیشتری برگزار کنند، زیرا هزینه ها در خارج از کشور خیلی زیاد است و اگر در کشور خودمان باشد شاید هزینه هایش کمتر باشد.

وی با پاسخ منفی به این پرسش که آیا از مزایای حقوق و بیمه هم برخوردار هستید ؟ گفت: وقتی که در مسابقات به صورت تیم ملی اعزام می شویم تمام هزینه ها را فدراسیون پرداخت می کند ولی زمانی که خودمان برای شرکت در مسابقات می رویم تمام هزینه سفر بر عهده پدر و مادرم است.

نجفی با بیان اینکه ما خیلی دوست داریم که بعد از کسب مدال و بازگشت به کشور از سوی فدراسیون به صورت استقبال در فرودگاه یا حداقل به صورت تلفنی به ما تبریک بگویند، اظهار کرد: اگر این کار را کنند واقعا در روحیه ما خیلی بیشتر تاثیر می گذارد که متاسفانه تاکنون چنین اقدامی صورت نگرفته مگر اینکه به صورت تیم ملی به مسابقات برویم که حتما فدراسیون برای استقبال می آید.

صدرنشین رنکینگ فدراسیون تنیس آسیا در رده سنی زیر 14 رمز موفقیت خود را خدا، پدر و مادر و مربی اش دانست و گفت: از خدا خیلی تشکر می کنم، و از پدر و مادرم که جایگاه خودشان را دارند و خانم مدرس زاده و از جناب آقایان مهندس شایسته، صافی، مهری و آقایی و همه کسانی که به من کمک کردند، تشکر می کنم

در پایان صبا نجفی با بیان اینکه الگوی ورزشی ام شاراپووا است، افزود: اخیرا در مصاحبه با یک خبرگزاری کشور از قول من نوشتند: "شاراپووای" ایران که هستم، من نگفتم که شاراپوای ایران هستم بلکه گفتم که می خواهم جای شاراپووا را بگیرم و این مسئله برای من خیلی سخت است.(سایت تابش کوثر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ddbbf
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
جالبه ایشون از حجابشون راضی هستن ولی الگوی ورزشیش شاراپووای یك زن بی حجابه كه به كار مدلینگ هم مشغوله

نیازمندی ها