رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد:

اختصاص تسهیلات برای جبران خسارت برف در استان‌های شمالی

وزیر نیرو که روز گذشته همراه وزیر راه برای رسیدگی به وضع استان‌های مازندران وگیلان به غرب مازندران سفر کرد، از برق دار شدن تمام شهرهای غرب استان خبر داد و گفت: از 150 روستای دچار قطعی آب، اکنون 43 روستا همچنان از قطعی آب رنج می‌برند.
کد خبر: ۶۴۳۳۳۷

حمید چیت‌چیان از ارسال 13 ژنراتور برای رفع مشکل برق ایستگاه‌های آب استان مازندران خبر داد و با اشاره به این‌که جبهه جدیدی از توده پرفشار بارشی و برف و کولاک در غرب استان در مازندران در راه است، گفت: 22 استان برای امدادرسانی به استان در آماده‌باش به سر می‌برند و برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده هستند.

مهر نیز گزارش داد گاز برخی نواحی شهری در شهرهای آمل، بابلسر، فریدونکنار، بابل، قائمشهر، سوادکوه و ساری قطع است و مسئولان شرکت گاز تقاضای همکاری بیشتر مردم در صرفه‌جویی در مصرف سوخت را دارند.

یکی از اهالی روستای نعمت‌آباد تنکابن نیز در این باره گفت: برق و آب این روستای نزدیک شهر تنکابن همچنان قطع است و هم‌اکنون نیز با مشکل قطع گاز مواجه شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز از قطع گاز حدود 700 مشترک خانگی در ساری خبر داد و افزود: با توصیه‌های صورت‌گرفته و خاموشی شعله‌های اضافی، دوباره گاز این مشترکان وصل شده است.مدیرکل دفتر نظارت و توزیع برق وزارت نیرو تصریح کرد: 63 روستای غرب مازندران دچار قطعی برق بودند که اکنون 58 روستای منطقه در خاموشی به سر می‌برند.

اعتضاد مقیمی افزود: 71 اکیپ برق برای امدادرسانی به غرب استان اعزام شد و 35 اکیپ آماده داریم و در مجموع 141 اکیپ فعالیت دارند.مجید عبداللهی، مدیرعامل آبفار استان مازندران نیز گفت: 145روستا دچار قطع آب شده بودند که تا امروز شمار آن به 22 روستا کاهش یافت.مدیر هلال‌احمر استان گیلان از بهبود وضع استان خبر داد و یادآور شد: بسیاری از راه‌های استان باز شده است و امدادرسانی نیز بهتر انجام می‌شود. آب و برق بسیار از شهرهای برف‌زده برقرار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها