یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در «سیزده» هومن سیدی یک رپر طناز وجود دارد که به بهترین شکل در خدمت رگه های طنز فیلم قرار گرفته است و در «مردن به وقت شهریور» هم بار اصلی فیلم بر دوش رپری است که قصد دارد با تلکه کردن رفیق خود، از ایران مهاجرت کند. در میان موسیقی های انتخابی که در فیلمها مثلا به هنگام سخن گفتن کاراکترها درون تاکسی یا خودروی شخصی قرار داده شده نیز هرازگاه موسیقی رپ شنیده می شود.
جالب اینجاست که موسیقی رپ در ایران همچنان غیرمجاز به شمار می رود و هیچ خواننده رپی با حفظ سبک خود نتوانسته است مجوز بگیرد اما سینمای ایران زودتر از موسیقی این حیطه را به رسمیت شناخته است.
شبکه ایران
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد