
در «سیزده» هومن سیدی یک رپر طناز وجود دارد که به بهترین شکل در خدمت رگه های طنز فیلم قرار گرفته است و در «مردن به وقت شهریور» هم بار اصلی فیلم بر دوش رپری است که قصد دارد با تلکه کردن رفیق خود، از ایران مهاجرت کند. در میان موسیقی های انتخابی که در فیلمها مثلا به هنگام سخن گفتن کاراکترها درون تاکسی یا خودروی شخصی قرار داده شده نیز هرازگاه موسیقی رپ شنیده می شود.
جالب اینجاست که موسیقی رپ در ایران همچنان غیرمجاز به شمار می رود و هیچ خواننده رپی با حفظ سبک خود نتوانسته است مجوز بگیرد اما سینمای ایران زودتر از موسیقی این حیطه را به رسمیت شناخته است.
شبکه ایران
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو «جامجم» با محمدرضا باهنر عضو تشخیص مجمع تشخیص مصلت نظام مطرح شد
محمود قماطی، نائبرئیس شورای سیاسی حزبالله در گفتوگوی اختصاصی با «جامجم»:
صریح و بیپرده با علیرضا خانی عضو سابق هیأت مدیره استقلال