رییس سازمان لیگ با تاکید بر اینکه همه گونه همکاری با تیم ملی فوتبال و برنامه های مورد نظر کارلوس کرش صورت گرفته است، از اعلام تقویم فصل چهاردهم لیگ ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد .
کد خبر: ۶۴۱۵۵۶
تاج : همه گونه همکاری را با کرش داشته ایم

مهدی تاج در گفت و گو با جام جم ورزشی در رابطه با مسائلی که پیرامون درخواست های سرمربی تیم ملی صورت می گیرد ،‌ گفت : ما با اینکه محدودیت های زیادی در زمینه برگزاری مسابقات داریم ، اما برای راحتی خیال کارلوس کرش ، ترتیبی را اتخاذ کرده ایم که جام حذفی 25 اسفند ماه و لیگ برتر نیز 20 فرودین ماه 93 به پایان رسیده و بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار گیرند .
وی اضافه کرد : همه اینها در شرایطی است که ما بایستی یک سال قبل ، تقویم لیگ اعم از زمان آغاز ، برنامه نیم فصل و پایان لیگ را به AFC اعلام کنیم . همان گونه که دیروز نیز برنامه لیگ چهاردهم را به AFC اعلام کردیم . این تقویم نیز بعد از تصویب در هیات رییسه سازمان لیگ در هیات رییسه فدراسیون طرح و پس از تصویب جهت اجرا ابلاغ می شود .
تاج با اشاره به اینکه اگر قرار به گلایه است ، ما از کارلوس کرش طلبکار هستیم ، افزود : در نظر بگیرید که امسال ما طبق خواست سرمربی تیم ملی و با توجه به برنامه های مورد نظر او ، برنامه مسابقات را طوری تنظیم کردیم که نظر او تامین شود . اما وقتی اردوی آفریقای جنوبی لغو می شود ، ما دیگر نمی توانیم زمان مسابقات را دچار تغییر سازیم .
رییس سازمان لیگ با اشاره به اینکه طبق درخواست کفاشیان رییس فدراسیون ، برنامه آغاز لیگ سیزدهم دو هفته به عقب افتاد تا بازیکنان ملی پوش با استراحت لازم ، در برنامه های آماده سازی تیم های باشگاهی شان حاضر شوند ، گفت : بنابراین باید تاکید کنم که برنامه لیگ با درخواست هیچ باشگاهی به تعویق نمی افتد . الان اگر کرش اعتراضی دارد ، این اعتراض متوجه سازمان لیگ نیست و اعتراض او به باشگاههای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بر می گردد که حاضر نیستند بدون بازیکنان ملی پوش خود در لیگ قهرمانان شرکت کنند .  این موضوع نیز باید توسط فدراسیون فوتبال و در تعامل با باشگاهها حل و فصل شود .  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها