آسیب وارده به وجهه مارادونا با بهره گیری از قضاوت های نادرست و بدنام ساختن او با زیرسوال بردن ارزشهای ورزشی اش، از جمله دلایلی بوده که او را به شکایت از سازندگان این سریال واداشته.
کد خبر: ۶۴۱۴۴۳
مارادونا و شکایت از یک سریال تلویزیونی ایتالیایی

دیگو آرماندو مارادونا اسطوره سابق تیم ملی آرژآنتین درصحبتهایی اعلام کرده که قصد دارد تابه خاطرپخش سریال تلویزیونی گوموررا از شبکه «اسکای ایتالیا» شکایت کند؛ چرا که دراین سریال از نام او برای یکی از شخصیت های داستانی که یک قاتل است استفعاده شده.

طبق اعلام آنخلو پیسانی، وکیل مارادونا، اوقصد دارد تا از تهیه کننده این سریال 10میلیون یورو غرامت گرفته واین رقم را صرف امورخیریه کنند. «آسیب های وارده به وجهه مارادونا با بهره گیری از قضاوت های نادرست از نام مارادونا وحمله به او و بدنام ساختن او با زیرسوال بردن ارزشهای ورزشی اش،» از جمله دلایلی بوده که دن دیگو را به شکایت از سازندگان این سریال واداشته.

سریال گوموررا،سریالی است که برپایه داستان کتابی با همین نام ونوشته روبرتو ساویانو، روزنامه نگار ونویسنده ایتالیایی ساخته شده وداستان آن به نفوذ او درماجراهای مافیاهای ناپولی که در دنیا به نام «لاکاموررا» شناخه می شوند برمی گردد.

دراین سریال، شخصیتی است که لقب «مارادونا»را یدک می کشد و به گفته وکیل دن دیگو، این شخصیت «یک قاتل و جنایتکار است؛ شخصیتی کاملا منفی که می بایست متهم و محکوم شده و البته با بهره گیری از ارتباطاتش، این اتهامات را پاک کرده و به دنبال آینده ای روشن تر است.»

وکیل مارادونا درادامه صحبت هایش گفته:«اگر سازندگان فیلم و بازیگران این تیم به دنبال لقبی برای یک قاتل می گشتند،می توانستند از اسامی خودشان برای این کار استفاده کنندونه نام مارادونا که برای ورزشکاران،یک الگو و یک اسطوره است.»

این اولین باری نیست که پای دیگو مارادونا به دادگاه های ایتالیا بازمی شود. تقریبا25 سال بعد از ترک ناپولی، او همچنان پرونده اش درمورد بدهی اش به دادگاهی در ایتالیا را باز می بیند که طی این پرونده، مارادونا باید بیش از 30 میلیون یورو به خاطر مالیات پرداخت نشده اش درزمان حضور درفوتبال ایتالیا بپردازد./ سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها