درمراسم افتتاحیه فیلم فجر مطرح شد؛

خبر خوش رییس‌جمهور برای سینماگران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد:

جشنواره فیلم فجر متمایز با سال های گذشته

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین المللی فیلم فجر را یکی از معتبرترین جشنواره های بین المللی جهان توصیف کرد و گفت: این رویداد هنری امسال متمایز با سال های گذشته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۱۰۴۳
جشنواره فیلم فجر متمایز با سال های گذشته

علی جنتی روزجمعه در گفت و گو با ایرنا، به ثمر رسیدن فیلم های خوب و ارزشمند برای شرکت در این رویداد هنری را به عنوان خبرهای خوش در حوزه سینما عنوان کرد.

وزیر ارشاد، سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را به خاطر حضور کارگردانان برجسته سینمای ایران متفاوت و متمایز با جشنواره های گذشته دانست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کیفیت و کمیت فیلم های شرکت کننده از کارگردانان بنام کشور که در سطح بالایی عرضه خواهد شد، از شاخص های مهم این دوره جشنواره است.

جنتی نمونه ای از این آثار را فیلم فاخر و ارزشمند 3 ساعتی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش عنوان کرد که درباره واقعه قیام عاشورا ساخته شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: حضور 49 اثر سینمایی در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو و ارسال بیش از 125 اثر سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر نشان از پویایی سینمای ایران و اقبال فیلمسازان به فعالیت در دولت تدبیر و امید دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که سی و دومین جشنواره فیلم فجر امسال نوید سالی پر رونق در سال 93 را برای سینمای ایران بدهد.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12تا22بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها