روی خط جام​جم ورزشی

کاسیاس؛ پادشاه کلین شیت تاریخ رئال مادرید

ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید در شبی که تیمش با پیروزی مقابل اسپانیول به نیمه‌نهایی کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) رسید رکوردزنی کرد.
کد خبر: ۶۴۰۸۱۰

رکوردشکنی این دروازه‌بان اسطوره‌ای به کلین شیت (بسته نگه داشتن دروازه در یک بازی) پیوسته مربوط می‌شود. او از لحاظ بسته نگه داشتن دروازه به طور پیوسته، رکورد جدیدی از خود بر جای گذاشت تا در صدر تاریخ رئال مادرید قرار بگیرد. او با کلین شیتی که مقابل اسپانیول انجام داد تعداد دقایقی را که گل نخورده به 682 دقیقه رساند. رکورد قبلی در دستان بیو بود که در فصل 1995-1994 رکورد 658 دقیقه را ثبت کرد.

همچنین خبر دیگری درباره این دروازه بان به گوش می‌رسد. با این‌که کاسیاس با ثبت این رکورد موفقیت بزرگ دیگری را برای خود ثبت کرد آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید اظهار داشته که از بین او و دیه گو لوپز (دروازه بان دیگر رئال) یکی باید باشگاه را ترک کند.

شکار گران قیمت پاریسی ها

تیم میلیونر پاری سن ژرمن فرانسه نخستین خرید گران‌قیمت خود در سال 2014 را انجام داد.

گزارش روزنامه اکیپ فرانسه، یوهان کابایه بازیکن تیم نیوکاسل آخرین خرید گران قیمت این باشگاه پاریسی در سه سال اخیر است. دو تیم نیوکاسل و پاری سن ژرمن بر سر انتقال این بازیکن با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و کابایه در ازای 23 میلیون یورو پاریسی می‌شود. این هافبک ملی‌پوش فرانسوی چهارشنبه به کشورش می‌رود تا قرارداد نهایی را امضا کند.

ماتا: منچستریونایتد شگفت انگیز بود

تیم منچستریونایتد در حالی در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل کاردیف سیتی 2 بر صفر به پیروزی رسید که ملی‌پوش اسپانیایی و 37 میلیون پوندی این تیم برای نخستین بار برای تیمش به میدان رفت.

خوآن ماتا که هفته گذشته از چلسی به منچستریونایتد منتقل شد دیشب 85 دقیقه برای منچستریونایتد بازی کرد و زمینه ساز گل دوم این تیم مقابل کاردیف بود. ماتا درباره نخستین بازی اش برای منچستر به اسکای اسپرت گفت: شگفت انگیز بود. مهم‌ترین چیز پیروزی ما بود و امیدوارم این پیروزی شروع خوبی برای نتیجه گیری‌های خوب منچستر در هفته‌های آینده باشد. وی افزود: بازی بسیار خاصی برای من بود. سعی کردم بهترین عملکرد را از خودم نشان بدهم البته هم تیمی هایم نیز بسیار خوب بودند. جوی که در منچستر یونایتد وجود دارد باور نکردنی است.

گواردیولا: کروس می‌تواند برود

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ بالاخره با جدایی تونی کروس ملی پوش بیست‌و چهار ساله تیم خود موافقت کرد.

کروس تا سال 2015 با بایرن مونیخ قرار داد دارد، اما برای تمدید قرارداد جدید با این قهرمان فصل گذشته اروپا هنوز به توافق نرسیده است.

کروس هم‌اکنون از منچستریونایتد پیشنهاد دارد و موافقت گواردیولا با جدایی او به این معناست که او می‌تواند راه لیگ برتر انگلیس و منچستر را در پیش بگیرد. گواردیولا درباره تعلل کروس برای تمدید با بایرن و احتمال جدایی‌اش از این تیم گفت: کروس بازیکن بسیار مهمی برای بایرن مونیخ است، اما زمان در فوتبال بسیار تند می‌گذرد و به‌همین دلیل ما نمی‌توانیم بیش از این منتظر تمدید قرارداد او باشیم. او می‌تواند برود.

تشدید مصدومیت رمزی

ستاره ولزی تیم آرسنال با تشدید مصدومیتش روبه‌رو شد. آرون رمزی از ناحیه کمر مصدوم است و آرسن ونگر سرمربی آرسنال با اعلام این خبر اظهار کرد که نمی‌داند رمزی چه زمانی این مصدومیت را پشت سر می‌گذارد.

او پیش از این نیز همین مشکل را پیدا کرده بود و اکنون به نظر می​رسد این مصدومیت تشدید شده است. رمزی در هفته بیست و سوم لیگ برتر و در دیدار آرسنال و ساوتهمپتون به‌دلیل کمر درد شدید مجبور شد درخواست تعویض خود را بدهد.

مویس: نه خوشحالم نه لبخند می‌زنم

دیوید مویس پس از پیروزی مهم و 2 بر صفر تیمش مقابل کاردیف در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار کرد: ما هنوز راهی طولانی برای رسیدن به هدفمان داریم.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت: فکر نکنید چون تیمم برده خوشحالم. من نه خوشحالم و نه لبخند می‌زنم. به نظر من هنوز راهی طولانی برای رسیدن به صدر جدول داریم. وی درباره نخستین بازی خوآن ماتای اسپانیایی برای منچستریونایتد گفت: او در هر نقشی می‌تواند برای منچستر ظاهر شود. راست یا چپ فرق نمی‌کند، او می‌تواند در کنار فن پرسی و رونی(مهاجمان منچستر) بهترین باشد. به نظر می‌رسد او به سرعت خود را با تیم وفق داده است.

دراکسلر تا آخر هفته در آرسنال

به گزارش دیلی میرور جولیا دراکسلر، هافبک تیم شالکه آلمان تا آخر هفته قرارداد خود را با آرسنال نهایی می‌کند.

دراکسلر هدف اصلی تیم لندنی آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی بود و گویا بالاخره موفق شده اند رضایت سران شالکه را بگیرند. دراکسلر نیز مشتاق انتقال به آرسنال است، اما با این حال شاید در آخرین لحظه همه چیز به نقل و انتقالات تابستانی موکول شود. دراکسلر از منچستریونایتد هم پیشنهاد داشت، اما آرسنال را انتخاب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها