مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید فوتبال ما با وضعیتی که در پیش گرفته به انتهای خود نزدیک می‌شود و باید برای داشتن فوتبالی سالم در آن پاکسازی انجام داد.
کد خبر: ۶۳۸۸۷۵
هاشمیان: یا درِفوتبال را ببندیم یا پاکسازی‌اش کنیم

 به گزارش جام جم ورزشی ، وحید هاشمیان در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به خبر یکی از سایت‌ها که مدعی شده بود او با حضور در وزارت ورزش با وزیر جلسه‌ای برگزار کرده، گفت: حضورم در وزارت ورزش هم فقط برای دید و بازدید و انجام مصاحبه بود. آن‌هایی که من را می‌شناسند می‌دانند که چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربی‌گری‌ام شخصیتم به گونه‌ای بوده که همیشه به دنبالم آمده‌اند نه اینکه من دنبال بقیه باشم. آن‌هایی که شایعه درست می‌کنند باید بدانند که وزیر یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها در وزارتخانه نیست.

مربی سابق تیم‌های نیندورفر و هالستنبک آلمان درباره فراموش شدن مربیان جوان در لیگ برتر و حضور همیشگی تعدادی از مربیان خاص در تیم‌های این لیگ گفت: متاسفانه چرخه مربی‌گری ما بسیار محدود شده و مسئولان ما باید فکری برای این وضعیت بکنند. مربیان خوب و جوان بسیاری بیرون مانده‌اند که تیم ندارند اما یک سری از مربیان هستند که با وجود اینکه نتایج ضعیفی هم به دست می‌آورند از تیمی به یک تیم دیگر می‌روند.

او گفت: این باعث می‌شود نسل مربیان جوان ما از بین برود و از ریشه به فوتبال ما ضربه می‌زند. این موضوع نیازمند برخورد جدی وزارتخانه و فدراسیون است. آن‌هایی که درس مربی‌گری خوانده‌اند بیکار هستند اما بی‌لیاقت‌هایی که از خارج می‌آیند باید کار داشته باشند. البته من همیشه با مربی خوب خارجی موافق بوده‌ام. فوتبال ما با این وضعیت دارد به انتهای خود نزدیک می‌شود. یا در آن را ببندیم یا اگر می‌خواهیم فوتبال سالمی داشته باشیم باید پاکسازی انجام دهیم و این پاکسازی می‌تواند شامل مربیان، دلالان و همه افرادی که در این قضایا درگیر هستند بشود.

هاشمیان همچنین درباره رفتن رویانیان و انتخاب پروین به عنوان سرپرست موقت پرسپولیس گفت: پروین تمام افتخاراتی که باید به عنوان یک مربی به دست می‌آورد را کسب کرده و من امیدوارم که در کار مدیریتی هم بتواند به پرسپولیس کمک کند و راه را برای حضور فوتبالی‌ها در مدیریت باز کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها