مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خبر داد:

تسهیلات بنیاد شهید برای اعضای خانواده جانبازان

جانبازان آرم طرح ترافیک می گیرند

کارشناس مسئول اجتماعی ایثارگران بسیج شهرداری تهران گفت: ارائه آرم طرح ترافیک به جانبازان بالای 25 درصد به طور سالانه در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۶۳۶۷۵۶
جانبازان آرم طرح ترافیک می گیرند

نرگس احمدی، افزود: هم اکنون حدود 4 هزار ایثارگر تحت پوشش این سازمان است و 183 خانواده شهید نیز از خدمات فرهنگی  اجتماعی این سازمان بهره می‌برند.

وی ادامه داد: ارائه کمک هزینه تحصیلی، ازدواج به فرزندان ایثارگران، ارائه بن لوازم‌التحریر در آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان فرزندان ایثارگر، تقدیر از آزادگان ایثارگر در 26 مرداد ، تقدیر از همسران شهدا در روز زن و ولادت حضرت زهرا(س)، و ارائه کارت ورزش شهروندی از جمله تسهیلات اجتماعی و فرهنگی این سازمان به خانواده‌های ایثارگران است.

احمدی گفت: ایثارگران تا زمانی که شاغل در این سازمان باشند از خدمات فرهنگی و اجتماعی امور ایثارگران بهره‌مند می‌شوند. ( باشگاه خبرنگاران جوان )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف نصیری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
۰
۰
چرا برای جانبازان شهرستانی كه برای كارهای اداری و درمانی خود به تهران مراجعه می كنند آرم طرح طرافیك داده نمی شود در صورتی كه تمامی مراكز فوق نیز در محدوده طر ح می باشد لطفا راهنمای كنید كه به كجا مراجعه كنم جانباز 40 درصد نابینا از ناحیه یك چشم از آذر بایجان غربی به شناسه جانبازی ... تلفن تماس..

نیازمندی ها