وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی ایران با توجه به توانمندی‌هایی که دارد، با حضور سرمایه‌گذاران خارجی و پیشرفت‌ها و نوآوری‌های تکنولوژیک صنایع کشاورزی آلمان توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۶۳۶۶۷۵

به گزارش ایلنا، محمود حجتی پیش از سفر به آلمان برای شرکت در ششمین نشست مجمع جهانی غذا اظهار کرد: در ششمین نشست مجمع جهانی غذا، مسائل مختلف کشاورزی از جمله نقش منابع آب در کشاورزی، تامین مواد غذایی در سال 2050، استفاده صحیح از کودهای شیمیایی،‌ توانمندسازی زنان در بخش کشاورزی، سهم باغبانی در مبارزه و سوءتغذیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پیشرفت‌ها و نوآوری‌های تکنولوژیکی در صنایع کشاورزی‌ آلمان وجود دارد که می‌تواند در بسیاری زمینه‌ها در بخش کشاورزی ایران مفید باشد و از سوی دیگر کشاورزی در ایران بسترها و زمینه‌هایی دارد که با حضور سرمایه‌گذاران خارجی می‌تواند توسعه و بهره‌وری فراوان را به ارمغان بیاورد.

براساس این گزارش قرار است وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نشست مجمع جهانی غذا با وزیر کشاورزی آلمان و همتایان خود از شماری از کشورهای جهان دیدار و درباره راه‌های گسترش روابط کشاورزی با آنها گفت‌وگو کند. همچنین قرار است وی ضمن بازدید از برخی مراکز تحقیقات کشاورزی آلمان با حضور در جمع دست‌اندرکاران و فعالان صنایع کشاورزی و فرآوری مواد غذایی آلمان سخنرانی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها