با تجربه 14 دربی محتاط بازی کردم

اکبرپور: چرا صادقیان اخراج نشد؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: حرکتی که بازیکن پرسپولیس انجام داد اخراج داشت.
کد خبر: ۶۳۶۵۰۹
اکبرپور: چرا صادقیان اخراج نشد؟

سیاوش اکبرپور پس از تساوی بدون گل دربی 78، اظهار داشت: ما خودمان هم از تساوی خسته شده‌ایم. در هر حال این بازی یک مقدار شرایطش برای ما خاص‌تر از پرسپولیس بود. نیمه اول توپ دست ما بود و نیمه دوم پرسپولیس بهتر کار کرد.

وی ادامه داد: ما در این بازی می‌خواستیم به پیروزی برسیم و یکی از رقیبان اصلی خود را از کورس خارج کنیم.

بازیکن استقلال، گفت: چون ما در این بازی میهمان بودیم نتیجه تساوی هم برای ما خوب بود. ما هفته آینده در خانه بازی می‌کنیم. پرسپولیس باید بیرون از خانه بازی کند.

وی در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند استقلال در این بازی به دنبال تساوی بود و به هدفش رسید، گفت: اگر آنها فیلم بازی را با دقت بازی کنند متوجه می‌شدند که در دقیقه سوم باید بازی را 10 نفره ادامه می‌دادند در آن صورت نظرشان تغییر پیدا می‌کرد. ضربه‌ای که صادقیان به من زد اخراج مستقیم داشت و فکر می‌کنم داور به آنها لطف کرد.

بازیکن استقلال گفت: ما به دنبال قهرمانی هستیم. شرایط‌مان روز به روز بهتر می‌شود این دیدار دیگر برای ما تمام شد به فکر بازی آینده هستیم.

وی در مورد اینکه تماشاگران به ورزشگاه آمده بودند تا شاهد بازی زیبایی باشند تاکید کرد: حق با مردم است و فکر می‌کنم این توقع آنها هم بی‌جا نیست که تیم محبوب‌شان به دنبال حداقل فوتبال زیبا باشد، به هر‌حال این مورد هم جدیدا به وجود آمده است. من تجربه 14 دربی را دارم و خودم در این دیدار محتاط بودم چه برسد به تیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنی که از سایر تیم‌ها پیشنهاد دارد، اوست؟ تاکید کرد: خیالتان راحت این موضوع از ما گذشته که از تیمی پیشنهاد داشته باشیم. (خنده)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
khakhs
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
۰
۰
آقای اكبرپور شما به بازی كثیف در فوتبال مشهوری فكر كردی كور بودیم ندیدیم اول شما با ارنج زدی به شكم صادقیان بعد كه جوابشو گرفتی غش كردی ؟ نه بابا ما فوتبال شما رو بلدیم برو خودتو اصلاح كن

نیازمندی ها