شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید « کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۳۵۵۴۶
حضور هیأتی از منافقین در مراسم دفن شارون

استارت زودهنگام دولتی‌ها برای انتخابات 2 سال دیگر

روزنامه کیهان نوشت:«هنوز چند هفته‌ای از سخنان یونسی مشاور رئیس‌جمهور در باب ورود به صحنه انتخابات مجلس نگذشته که ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور نیز رسما وارد صحنه شد و به طرح‌ریزی انتخاباتی برای مجلس آینده پرداخت.»

سایت نماینده با بیان مطلب فوق نوشت: از سخنان ترکان چند هدف را می‌توان استنباط کرد: 1- کاستن از فشار نمایندگان و رسانه‌ها از انتقاد جدی به بعضی وزرا همچون وزیر علوم که با عزل و نصب‌هایش در آستانه استیضاح قرار دارد. 2- با توجه به اینکه دولت نتوانسته آنگونه که باید توقعات اقتصادی را پاسخگو باشد، ورود به  این مباحث حاشیه‌ای همچون بحث انتخابات مجلس و ورود به حوزه نمایندگی می‌تواند فضا را تغییر دهد و به نوعی حواس مردم و رسانه‌ها را از ادعاهای عملی نشده دولت در حوزه اقتصاد خارج کند. 3- عدم کارآیی و به بن‌بست خوردن برخی وعده‌های داده شده نیاز به متصدی دارد که می‌توان این برچسب را به نمایندگان زد.

این تحلیل در توضیح دلایل دیگر اتخاذ مواضعی از جنس مواضع ترکان می‌نویسد: اکثریت مدیران ارشد دولت یازدهم که با توجه به گذشته کاری خود در دولت هاشمی به انتقاد عادت ندارند و زود عصبانی یا دست به استعفا می‌شوند با تغییر دادن رویکرد مجلس توسط فشار و جوسازی رسانه‌ای، سطح انتقادات را پایین آورده و انتقاد را هزینه‌ساز کنند. از سوی دیگر تفکرات اقتدارگرایانه بعضی نزدیکان رئیس‌جمهور با همگون شدن دولت و مجلس، دولت را از پاسخگویی رها می‌کند. همچنین از هم‌اکنون زمینه‌های ایجاد توجیه و شعار «نگذاشتند کار کنیم» را برای دوره بعد ریاست جمهوری ایجاد کنند و... بالاخره ساختن مجلسی که نمایندگان وکیل‌الدوله باشند تا وکیل‌المله.

نماینده می‌نویسد: با نگاهی به موارد فوق و نکاتی دیگر که می‌توان در ادامه آنها بیان کرد، دیگر چه دلیل و توجیه دیگری برای ورود به موضوع انتخابات مجلس، تحریک مردم و رسانه‌ها و فضاسازی از سوی یک مقام ارشد دولتی (که گفته می‌شود یکی از ابوالمشاغلین دولت یازدهم است) وجود دارد؟

نویسنده می‌پرسد: برخی پس از حداقل یک دوره ریاست جمهوری تصور می‌کردند حرف آنها حجت است و مردم چشم در دهان آنها دارند که حاشا و کلا این طور نبود؛ شما چطور 6 ماهه به چنین تصوری رسیده‌اید؟ اینکه مردم به چه کسی رأی بدهند یا ندهند را، خودشان بصیرت داشته و بهتر می‌دانند و به موقع به آنچه می‌اندیشند عمل می‌کنند. بهتر است از رفتار قیم‌مآبانه دست بردارید و به جای تحریک مردم و اختلاف‌افکنی بین دولت و مجلس فکری به حال وعده‌های دولت کنید.

یادآور می‌شود ترکان در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای آرمان مدعی شده بود خط مشی نمایندگان منتقد که از وزرا سوال می‌کنند منسوخ شده و مردم باید در انتخابات آینده در این زمینه تجدیدنظر کنند.

مشاور کروبی: آقای مطهری! برای حفظ مواضع اخیر خود کیهان نخوان

کیهان آورده:مشاور فراری کروبی که به آمریکا پناهنده شده است با استقبال از مواضع اخیر علی مطهری به وی توصیه کرده است برای حفظ مواضع جدید خود باید از خواندن روزنامه کیهان خودداری کند!

مجتبی واحدی مدیرمسئول سابق روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد و مشاور کروبی طی یادداشتی در سایت «گویانیوز» نوشته است «نامه علی مطهری که در آن حوادث بعد از انتخابات سال 88 را به گونه‌ای کاملا متفاوت با آنچه مسئولان نظام مطرح می‌کنند، روایت کرده است، قطعا یکی از اسنادی است که در تاریخ ماندگار خواهد شد.» مشاور کروبی از اینکه علی مطهری فتنه 88 را «اعتراض مدنی»!  نامیده است ابراز خرسندی کرده و می‌نویسد مطهری علی‌رغم تعلق به طیف اکثریت حکومت در نامه خود آورده است «اعتراض مدنی به نتیجه انتخابات در سال 88 را ما با مدیریت ضعیف خود و به دلیل به رسمیت نشناختن مقوله اعتراض مدنی تبدیل به فتنه کردیم.»

مجتبی واحدی درباره این بخش از نامه مطهری که در آن آمده بود «البته آمریکا، دول اروپایی، رژیم صهیونیستی و تمام ضد انقلاب پشت سر معترضان قرار گرفتند»، ابراز امیدواری می‌کند که «هدف مطهری از طرح این ادعا (!) تلاش برای جلب رضایت برخی از ما بهتران و ایجاد محیط امن برای طرح سایر ادعاهای خود» باشد و می‌نویسد اگر چنین نباشد « باید این بخش از نامه مطهری را مهم‌ترین نقطه ضعف این نامه دانست».

مشاور کروبی که نظر مطهری درباره حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی،  دولت‌های اروپایی و تمامی ضد انقلاب از فتنه‌گران را اعتراف وی به وطن‌فروشی اصحاب فتنه و پادویی آنان برای بیگانگان می‌داند، بدون آن که برای نفی صدها سند غیرقابل انکار درباره وطن‌فروشی فتنه‌گران، کمترین شاهد و دلیلی ارائه دهد، این برداشت علی مطهری را ناشی از تأثیرپذیری وی از نوشته‌های روزنامه کیهان دانسته و به مطهری توصیه می‌کند برای حفظ مواضع اخیر خود و برای آن که بتواند به همراهی خود با اصحاب فتنه ادامه دهد باید از خواندن روزنامه کیهان خودداری کند و می‌نویسد «آقای مطهری برای عاقبت به خیر شدن(!) بهتر است خواندن دروغ‌نامه کیهان را تعطیل کند تا اظهارات و اقدامات او تحت تأثیر نوشته‌های این روزنامه قرار نگیرد»!

گفتنی است مواضع اخیر علی مطهری با استقبال گسترده رسانه‌های غربی و صهیونیستی و جریانات ضد انقلاب روبرو شده که خروج ایشان از بستر نظام جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفته‌اند! که اینگونه برخوردها با مواضع اخیر آقای مطهری  می‌تواند و باید برای ایشان عبرت‌انگیز بوده و تجدید نظر وی در مسیری که پیش گرفته است را در پی داشته باشد.

خاتمی چله چلچراغ را تعطیل کرد

روزنامه کیهان نوشت:دعوت فتنه‌گران از خاتمی برای شرکت در جشن مجله چلچراغ موجب لغو این برنامه شد.

نشریه چلچراغ که به برخی احزاب تندرو نظیر حزب منحله مشارکت نزدیک است، توسط فریدون عموزاده خلیلی اداره می‌شود و قصد داشت به بهانه جشن چله(!) چلچراغ، خاتمی و برخی فتنه‌گران را در برج میلاد جمع کند اما با دستور دادستانی عمومی و انقلاب و با دخالت نیروی انتظامی این برنامه لغو شد.

گردانندگان چلچراغ با ناامید شدن از امکان حضور خاتمی در صدد پخش ویدئویی از وی بودند. این طیف تندرو سیاسی در عین حال در صدد بودند از برخی ورزشکاران و هنرمندان و حتی خانواده شهدا استفاده ابزاری کنند و با اهدای برخی جوایز، برای جریان افراطی پیاده‌نظام سپر بلا دست و پا کنند.

اصلاح‌طلب جدید BBC به درد گذار CIA می‌خورد

روزنامه کیهان نوشت:ارگان سازمان سیا از قول یک آشوب‌طلب فراری نوشت: علی مطهری گزینه مطلوبی نیست اما در دوره  گذار فایده‌های خود را دارد.

وب سایت رادیو فردا در تحلیلی به قلم علی افشاری با تاکید بر اینکه علی مطهری از چهره یک کارگزار به اپوزیسیون تبدیل شده اما نظام او را تحمل می‌کند، نوشت: مطهری علی‌رغم اینکه در حوزه فرهنگی دیدگاه محافظه‌کارانه و به شدت سنتی دارد و از تبعیض‌های جنسیتی و دیدگاه‌های بسته و انقباضی در حوزه فرهنگ دفاع می‌کند اما  در حوزه سیاسی بازتر می‌اندیشد و در طول دو سال گذشته از رساترین صداهای منتقد در درون حکومت بوده است.

وی با بیان اینکه اگر برخی حرف‌های مطهری را اصلاح‌طلبان زده بودند با آنان برخورد می‌شد اما مطهری تحمل می‌شود، ادامه می‌دهد: علی مطهری برای جریان‌های دموکراسی خواه گزینه مطلوبی نیست اما در دوره گذار فایده‌‌مندی‌های خودش را در چالش با استبداد دینی دارد. علی مطهری در طول دو سال گذشته به لحاظ سیاسی رادیکال‌تر شده و از گفتمان رسمی نظام دورتر شده است. او نسبت به گذشته نیز تفاوت‌های زیادی کرده است. در دوران اصلاحات از منتقدین جدی اصلاحات دوم خردادی بود و مواضعش به گروه‌های مخالف اصلاحات نزدیک بود.

پیش از این شبکه دولتی انگلیس (بی‌بی‌سی)، با تمجید از مواضع علی مطهری، او را اصلاح‌طلب جدید لقب داده بود.

در همین حال مهرانگیزکار از عناصر سلطنت‌طلب فراری در سایت روزنت به مواضع جدید علی مطهری خوشامد گفت و ضمن سرزنش‌ وی به خاطر حمایت‌های گذشته‌اش از جمهوری اسلامی نوشت: معلوم نیست تا کی شما را در موضع اپوزیسیون درون ساختار تحمل کنند. به یقین شما پشت کرده‌اید. این جان کلام شماست و فرقی نمی‌کند که چرا؟ با همین رویکرد، خشت اول رویکرد جدید را گذاشته‌اید و چرا برای شما کف نزنیم! اینک شما در صف ما ایستاده‌اید هرچند انکار کنید. هر کس درون ساختار که خود حلقه‌ای از آن است،‌ شکاف بیندازد گامی است که راه را هموار می‌کند.

سپاه پاسداران ایران جنگ سوریه را با موفقیت مدیریت کرد

روزنامه کیهان آورده:یک وزیر سابق دولت اردن گفت: اگر معارضین در سوریه شکست بخورند، تمام منطقه  تحت نفوذ جمهوری اسلامی و ولی فقیه درخواهد آمد.

صالح القلاب وزیر سابق اطلاع‌رسانی اردن در مصاحبه با العربیه نسبت به شکست گروه‌های معارض مسلح در سوریه ابراز نگرانی کرد و در حالی که آنها را انقلابی می‌نامید، گفت: اگر انقلابیون سوریه شکست بخورند تمام منطقه تحت نفوذ ولی فقیه ایران درمی‌آید و هیچ کس نمی‌تواند بدون اجازه [آیت‌الله] خامنه‌ای نفس بکشد یا سر بر بالین بگذارد(!)

او همچنین گفته است: هرچه در سوریه و عراق  روی می‌دهد به هم مرتبط است. این سپاه پاسداران ایران است که جنگ سوریه را مدیریت می‌کند.

ادعای این مقام سابق رژیم پادشاهی اردن درباره انقلابی خواندن تروریست‌های مسلح در سوریه در حالی است که بسیاری از این عناصر معارض از کشورهای دیگر و از طریق مرزهای اردن و عربستان و ترکیه به سوریه ترانزیت شده و دارای ماهیت تروریستی هستند؛ ضمن این که دولت اردن از جمله رژیم‌های سرکوبگر منطقه محسوب می‌شود.

از هر 7 شهروند آمریکایی یک نفر نیازمند کوپن غذاست

روزنامه کیهان نوشت:دستیار سابق وزارت خزانه‌داری آمریکا هشدار داد طبقه متوسط این کشور در حال تبدیل شدن به طبقه فقیر است.

پل کریگ رابرتس، در مصاحبه با پرس‌تی‌وی گفت: «توزیع درآمد در آمریکا شدیدا آسیب دیده و دچار مشکل شده است. همه شواهد در این زمینه آشکار است- درصد بسیار کمی از جمعیت، تقریبا تمام درآمد و عایدی را از آن خود می‌کنند و ثروت کشور بین قشر ثروتمند متمرکز شده است...»

وی افزود: «40 درصد جمعیت آمریکا سالانه درآمدی کمتر از 20 هزار دلار دارند. 53 درصد دیگر نیز درآمدی کمتر از 30 هزار دلار در سال دارند.»

این تحلیلگر اقتصادی تاکید کرد: «شاهد سرکوب طبقه متوسط و کشاندن بسیاری از افراد این طبقه به طبقات پایین‌تر اقتصادی هستیم و از سوی دیگر شاهد سرکوب طبقات پایین اقتصادی هستیم- این یک وضعیت بی‌ثبات اجتماعی است و همچنین از نظر اقتصادی نیز متزلزل است.»

کنگره آمریکا که دارای 245 قانونگذار میلیونر است، در حال کار روی طرحی است که کوپن غذایی میلیون‌ها تن از شهروندان آمریکا را قطع می‌کند.

کوپن مواد غذایی یا برنامه امداد غذایی تکمیلی سالانه 80 میلیارد دلار برای آمریکا هزینه دارد و قانونگذاران این کشور به دنبال کاهش 800 میلیون دلاری این هزینه هستند.

از هر 7 آمریکایی یک نفر از این برنامه بهره‌مند می‌شود. یافته‌ها نشان می‌دهد نیمی از دریافت‌کنندگان کوپن غذایی کودکان هستند و 10درصد را نیز سالخوردگان تشکیل می‌دهند. طبق آخرین آمار 48 میلیون آمریکایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

کمک میلیاردی دولت برای جلوگیری از بروز بحران برف در تهران

روزنامه خراسان نوشت:طبق مصوبه هیئت وزیران که بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور صورت گرفته، مقرر شده از محل منابع ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، اعتباری برای جلوگیری از بروز بحران های ناشی از ریزش برف سنگین شامل تعمیر و نگهداری ماشین آلات و خرید اقلام مصرفی مورد نیاز در عملیات راهداری زمستانی استانهای مختلف کشور در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار گیرد که بیش از 5۰ میلیارد ریال آن متعلق به تهران است.

دستور دولت برای ثبت تغییرات مدیران مهم اجرایی

خراسان آورده:بر اساس ابلاغیه ای که یکی از مسئولان ارشد اجرایی به وزرا و مسئولان مهم دولتی ارسال کرده ، مقرر شده معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی دستگاه ها و سایر مدیران مشابه، به محض انتصاب مقامات دستگاه متبوع خود مانند استانداران، سفرا، معاونان وزیر و مقامات هم تراز، نسبت به ارسال رونوشت حکم مربوط، به دفتر امور مدیران ارشد دفتر رییس جمهور اقدام کنند تا در سیستم مربوطه ثبت شود.

امام جمعه ارومیه تغییر کرد

روزنامه ایران درخبر اول نوشت: آیت‌الله علی‌اکبر قریشی نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان از تغییر امام جمعه ارومیه خبر داده است. وی گفته که حجت‌الاسلام حسنی به دلیل کهولت سن نیاز به استراحت داشتند و نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت‌الاسلام مهدی قریشی اقامه می‌شود. خبرگزاری فارس درباره امام جمعه قبلی ارومیه نوشته؛ غلامرضا حسنی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و فرونشاندن آتش فتنه گروهک‌های تروریستی نقش شایان توجهی در منطقه داشته است و مردم شمال غرب کشور امنیت و آسایش کنونی را مرهون مجاهدت‌های وی می‌دانند. حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی فرزند آیت‌الله علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری است.

روزنامه‌ قانون تذکر گرفت

ایران در خبر دیگری نوشت:جلسه‌ دیروز هیأت نظارت بر مطبوعات، به روزنامه‌ قانون و نشریات «ملینا» و «طلیعه» تذکر داده شد. ایسنا خبر داده که در جلسه هیأت نظارت بر مطبوعات، گزارش عملکرد محتوایی شماری از نشریات مطرح و پس از بررسی مقرر شد به روزنامه‌ «قانون» به استناد بند 2 ماده‌ 6 قانون مطبوعات تذکر داده شود.

نام به روحانی در آستانه سفر به خوزستان

روزنامه ایران آورده:شنیدیم که در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان، دکتر محمود احمدپور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و دانشیار دانشگاه تهران در نامه به رئیس‌جمهوری ضمن یادآوری دردهای این روزهای خرمشهر و آبادان، پیشنهادهایی برای اصلاح امور این منطقه داده است.

در بخشی از این نامه که در تابناک منتشر شده خواسته شده است: هماهنگ با رشد شهرهای بزرگ مانند تهران، آبادان و خرمشهر نیز توسعه یابند؟

مشایی ارتباط با بابک زنجانی را تکذیب کرد

ایران نوشت:با خبر شدیم که در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه اسفندیار رحیم مشایی پای بابک زنجانی را به فروش نفت باز کرد، دفتر رحیم‌مشایی طی اطلاعیه‌ای ارتباط وی با بابک زنجانی را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه تأکید شده که جناب آقای مهندس مشایی تاکنون هیچ‌گونه دیدار و ملاقاتی با فرد مورد نظر نداشته و هیچ ارتباطی نیز بین آنها وجود نداشته است. با توجه به نیت چنین اظهاراتی که با هدف تشویش اذهان عمومی ایراد و منعکس می‌شود، حق پیگیری قضایی آن نیز محفوظ می‌باشد.

مطهری: خبر جوان دروغ است

ایران نوشت: خبر رسیده که علی‌ مطهری در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به خبر منتشره درباره دیدار 5ساعته وی با محمد خاتمی، گفته که از سال 87 تاکنون با جناب آقای محمد خاتمی ملاقاتی نداشته‌ و این خبر کذب محض و نوعی شیطنت است. روزنامه جوان به نقل از یک سایت خبری نوشته بود که او دیداری 5ساعته با سید محمد خاتمی داشته که وی به این نماینده توصیه کرده نطق‌های آتشینی در مجلس داشته باشد و از این تریبون برای رفع حصر سران فتنه استفاده کند.

تشکیل حزب «عارف» تا ۲ ماه دیگر

ایران دست آخرآورده:حسن رسولی عضو بنیاد امید ایرانیان در گفت‌وگو با فارس، درباره حزب محمدرضا عارف گفته است که هنوز در مورد حزب عارف جمع‌بندی صورت نگرفته است. به گفته وی، جلسات در مورد حزب عارف همچنان ادامه دارد و این حزب تا یکی دو ماه آینده تشکیل می‌شود.

تشریح ائتلاف پایداری در انتخابات آینده

روزنامه تهران امروز نوشت:حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری از برگزاری همایش جبهه پایداری برای دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: زمان دقیق این همایش هنوز قطعی نشده است اما ما برای دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه خواهیم داشت.

جوابیه انصارحزب‌الله به وزیر ارشاد

تهران امروز نوشت:روابط‌عمومی انصارحزب‌الله در پاسخ به اظهارات علی جنتی وزیر ارشاد درباره نشریه یالثارات الحسین، جوابیه‌ای منتشر کرد. در این جوابیه آمده است: اظهارات خشم‌آلود و بی‌سابقه درباره یک هفته‌نامه منتقد، چیزی نیست جز نسبت دادن اتهامات اثبات نشده و نیز نوعی فرافکنی و فرار به جلو از سوی وزیری که در یک قدمی سلب صلاحیت قانونی از شأنیت لازمه یک وزیر تراز جمهوری اسلامی قرار دارد.

برخی وزیران سابق سرمایه‌داران بزرگی شده‌اند

تهران امروز نوشت:محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه برخی به برکت انقلاب و مسئولیتی که بر عهده داشتند امروز به سرمایه‌داران بزرگی تبدیل شده‌اند گفت: این در حالی است که هیچ اقدامی نسبت به آنها صورت نگرفته است و نام آنها نیز از سوی قوه قضائیه اعلام نشده است.

صدور فتواهای خلاف شرع ادامه دارد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:صدور فتواهای خلاف شرع توسط مفتی‌های وهابی همچنان ادامه دارد. به گزارش صراط به نقل از شبکه وهابی وصال عربستان، ناصر العمر مفتی وهابی عربستان در ادامه فتواهای گمراه کننده خود درباره تروریست‌های سوریه، اعلام کرد: از این به بعد در صورت عدم وجود غیر محارم برای مجاهدان در سوریه، آنها شرعاً می‌توانند از محارم از جمله خواهر خود در قالب جهاد نکاح استفاده کنند.

مالکیت جزایر سه گانه را ثابت کنید یا ساکت شوید

جمهوری اسلامی آورده:وزیر خارجه بحرین در واکنش به سخنان حسنین هیکل روزنامه‌نگار و نویسنده مشهور مصری گفت وی باید یا ادعاهای خود را در مورد مذاکرات ایران و اعراب بر سر بحرین و جزایر سه گانه ثابت کند یا دهانش را ببندد. به گزارش انتخاب، شیخ خالد بن احمد آل خلیفه گفت: اگر حسنین هیکل یک سند هم دارد که ادعاهای او در مورد جزایر سه گانه امارات و بحرین را ثابت می‌کند، ارائه کند. هیکل سردبیر سابق روزنامه الاهرام و از نزدیکان جمال عبدالناصر رئیس‌جمهور اسبق مصر است. او در مصاحبه‌ای که هفته گذشته منتشر شد گفت در مذاکرات ایران و اعراب بر سر آینده برخی از کشورهای خلیج فارس که خود را آماده "استقلال" می‌کردند، حضور داشته است. وی در این مصاحبه گفته بود اعراب با ایران به توافق رسیدند که بحرین در مقابل جزایر سه گانه، کشوری مستقل شود.

گروه افراطی به ژنو دعوت شد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سخن یزید، در انکار رسالت پیامبر اسلام اکنون از زبان "زهران علوش" رهبر تروریست‌های "الجبهه اسلامیه" جاری شد. براساس فیلمی که بر روی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی دیده شده، زهران علوش که از جمله پیروان تفکرات القاعده است و یا هم پیمانانش تحت شعار نبی محمد (صلی‌الله علیه و آله) می‌جنگد در صحبتی توهین‌آمیز می‌گوید: پیامبر ما ابوسفیان است نه [حضرت] محمد [صلی‌الله علیه و آله]؛ یزید هم گفته بود "لاخبرجاء ولاوحی نزل" علوش رهبر تروریست‌هایی متشکل از چهل گروه تروریستی را تشکیل می‌دهد که با پشتیبانی سعودی در چند ماه پیش اعلام موجودیت و استقلال نمود، آمریکا این گروه را یک گروه معتدل توصیف کرده و تلاش داشت آن را در کنفرانس ژنو 2 بگنجاند، اما با انتشار این ویدئو بر همگان ثابت شده که این گروه نیز یک گروه افراطی است و با القاعده هیچ تفاوتی ندارد.

سایت انعکاس فیلتر شد

قدس آنلاین نوشت:: به دستور معاون دادستان تهران سایت انعکاس فیلترشد. مدیر این سایت خبری - تحلیلی درباره علت این موضوع گفت: علت فیلتر شدن سایت هنوز به ما اعلام نشده است.

حراج تابعیت انگلیس

روزنامه قدس به نقل ازالعالم نوشت:: دولت انگلستان در صدد تصویب پیش نویس طرحی است که به موجب آن میلیاردرهای عرب می‌توانند با شرکت در مزایده، ویزای اقامت در این کشور را خریداری کرده و پس از آن تابعیت بگیرند.

ژنرال آمریکایی ارتش تروریستها

قدس از قول شبکه خبرآورده: انتشار فیلمی در اینترنت، از همراهی یک ژنرال ارتش آمریکا با عناصر مسلح در خاک سوریه پرده برداشت.

در این فیلم ژنرال «پل ای. والی» عناصر گروه موسوم به «ارتش آزاد» را در خاک سوریه همراهی می کند.این ژنرال ارتش آمریکا حدود یک سال قبل از مرز ترکیه وارد خاک سوریه شده بود.

حضور هیأتی از منافقین در مراسم دفن شارون

روزنامه قدس به نقل ازباشگاه خبرنگاران نوشت: پایگاه خبری عنیان مرکازی رژیم صهیونیستی از حضور هیأتی از گروه تروریستی منافقین در مراسم دفن اریل شارون، نخست وزیر سابق این رژیم، خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها