جدایی قطعی نکونام از استقلال

در روزی که علی فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی و منصور پورحیدری در جلسه‌ای با حضور جوادنکونام تلاش کردند کاپیتان تیم ملی را از تصمیمش منصرف کنند، در نهایت نکونام حرفش را به کرسی نشاند و از جمع آبی‌ها جدا شد.
کد خبر: ۶۳۵۱۰۷

نظری‌جویباری، قائم‌مقام باشگاه استقلال پس از پایان این جلسه با تائید خبر جدایی نکونام از این تیم گفت: در این جلسه همگی متفق‌القول به این نتیجه رسیدند که نکونام از جمع آبی‌پوشان جدا شود. به هر حال یک بازیکن را نمی‌توان به زور در تیم نگه داشت. ایشان تحت هیچ شرایطی حاضر نبود در استقلال بماند. حتی نکونام گفت اگر رضایت‌نامه‌اش صادر نشود تا پایان سال برای استقلال بازی نخواهد کرد. به هر حال ما منافع باشگاه و بازیکن را در نظر گرفتیم و به این تصمیم رسیدیم.

مدیر روابط عمومی استقلال هم درباره جزئیات جلسه دیروز به سایت باشگاه چنین گفت: اصرار نفرات حاضر در این جلسه بر این بود که نکونام در جمع آبی‌پوشان باقی بماند. این اصرار از طرف فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی بود، اما نکونام اصرار داشت از باشگاه جدا شود و در نهایت هم با تصمیم او موافقت شد. وی ادامه داد: باشگاه استقلال تلاش زیادی کرد تا نکونام در جمع استقلالی‌ها باقی بماند، اما این بازیکن دلایلی داشت که آنها را عنوان کرد و خواست دیگر با ما نباشد. یک سری از دلایل نکونام قانع کننده بود و برخی هم قانع‌کننده نبود. مقصد بعدی این بازیکن الغرافه قطر خواهد بود.

البته خود نکونام پس از خروج از دفتر فتح‌الله‌زاده ادعاهای مسوولان این تیم را تا حد زیادی زیر سوال برد. کاپیتان تیم ملی که از مصاحبه کردن امتناع می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا در این جلسه به او اصرار شده که در این تیم بماند و او نپذیرفته است، گفت: این گونه نبود. او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا گفته است حاضر است تا پایان فصل بازی نکند، اما در استقلال نماند، نیز گفت: این مطلب هم صحیح نیست.

بازگشت برهانی

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال که به خاطر بی‌انضباطی در دیدار برابر راه‌آهن از سوی کادر فنی آبی‌ها کنار گذاشته شده بود به تمرینات این تیم بازگشت. برهانی که در اعتراض به تصمیم کادر فنی با لگد به کلمن کنار زمین کوبیده بود، روز شنبه در کمیته انضباطی باشگاه حضور یافت و پس از ابراز ندامت از حرکتش، به کسر سه درصد از مبلغ قرارداد خود محکوم شد. در تمرین دیروز مجید غلام‌نژاد هم بعد از چند هفته مصدومیت حضور یافت تا در آستانه شهرآورد خیال امیر قلعه‌نویی تا حدودی راحت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها