برزگر : بر اساس مصلحت کشتی تصمیم گرفتیم ‌

منصور برزگر از انتخاب رسول خادم بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد دفاع کرد و گفت : این تصمیم بر اساس منافع و مصلحت کشتی گرفته شده است .
کد خبر: ۶۳۴۹۲۶
برزگر : بر اساس مصلحت کشتی تصمیم گرفتیم ‌

برزگر که بعنوان یکی اعضای شورای فنی کشتی در جلسه عصر امروز این شورا رای به سرمربیگری رسول خادم داد ، در گفت و گو با سایت جام جم ورزشی و در پاسخ به این سئوال که چرا باید رییس فدراسیون ، این مسوولیت را نیز عهده دار شود ، گفت : معتقدم که بهتر از رسول خادم نمی تواند تیم ملی را در شرایط حاضر جمع و جور کند . او در یک و نیم سال گذشته با این تیم بوده و با تک تک اعضای تیم ملی کشتی آزاد رابطه ای نزدیک و عاطفی دارد . بطور طبیعی اگر شورای فنی فرد دیگری را سراغ داشت که از رسول خادم بهتر می توانست ، تیم ملی را جمع و جور کند ، در انتخاب او لحظه ای درنگ نمی کرد .
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد : واقعیت این است که نباید نگران این بود که دیگران در این مورد چه می گویند، مهم منافع ملی کشتی است که ما نیز با در نظر گرفتن تمام جوانب قضیه رسول خادم را بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب کرده ایم .
وی افزود : از نظر من رییس فدراسیونی مقامی تشریفاتی است ، چرا که دبیر فدراسیون تمام امور اجرایی فدراسیون را عهده دار است و در هماهنگی با رییس فدراسیون ، برنامه ها را مورد توجه قرار می دهد . فراموش نکنید که علیرضا حیدری نیز بعنوان نایب رییس فدراسیون در کنار رسول خادم قرار داد تا با توجه به تقسیم کار صورت گرفته ، برنامه های کلان و راهبردی فدراسیون کشتی به اجرا گذاشته شود . قطعا رسول خادم با خوش فکری و ارتباطات بیرونی که دارد ، می تواند امور فدراسیون را به بهترین شکل ساماندهی کرده و افق روشن تری را پیش روی کشتی ایران قرار دهد .
قهرمان اسبق جهان که اعتقاد دارد این حرف ها را برای خوش آمدن یا نیامدن کسی بر زبان نمی آورد ، تصریح کرد : رسول خادم طی 18 ماه گذشته با اعضای تیم ملی کشتی آزاد زندگی کرده و با زیر و بم این تیم به خوبی آشناست . یعنی نقاط قوت وضعف را به خوبی می شناسد و می تواند با ادامه برنامه هایش ، کشتی را برای حضوری قدرتمند در المپیک برزیل آماده کند . بی شک اگر در این شرایط فرد جدیدی را بعنوان سرمربی انتخاب می کردیم تا او می آمد و با فضا آشنا می شد ، زمان زیادی را از دست می داد که این مساله نمی توانست به نفع تیم ملی کشتی آزاد باشد .
منصور برزگر در عین حال از انتخاب محمد طلای بعنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد جوانان و مراد محمدی بعنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان خبر داد .  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها