بدون بودجه هیچ رئیس فدراسیونی نمی تواند کاری از پیش ببرد

میزبانی: باید ورزشکاران پاک راهی اینچوان شوند

نباید اجازه داد ورزشکاری که در طول فصل عملکرد خوبی نداشته و با دوپینگ در رقابت های انتخابی رکوردهای بالا ثبت کرده، راهی بازی های آسیایی شود.
کد خبر: ۶۳۳۵۳۳
میزبانی: باید ورزشکاران پاک راهی اینچوان شوند

قادر میزبانی رکابزن تبریزی تیم ملی ایران که در کارنامه خود مدال طلای بخش جاده بازی های آسیایی را دارد، از قصد خود برای گرفتن مجدد طلا در این بخش در کره جنوبی می گوید.

وی در گفت و گو با جام جم ورزشی گفت: در صورتی که شرایط بدنی ام برای گرفتن مدال آماده باشد می خواهم طلای دیگری در بخش جاده بازی های آسیایی اینبار در اینچوان به دست آورم.

رکابزن ایران در المپیک پکن با اشاره به تمرینات فصل بدنسازی خود تصریح کرد: تا 10 روز دیگر راهی اردوی تدارکاتی عسلویه در قالب تیم باشگاهی پتروشیمی تبریز خواهم شد تا با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه تمرینات جاده خود را آغاز کنم.

وی گفت: 8 اسفند اولین مرحله تور لانکاوی آغاز می شود و من در قالب تیم پتروشیمی تبریز راهی این مسابقات خواهم شد.

میزبانی در خصوص شرکت در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی عنوان کرد: هدف تکرار مدال طلا در این دوره از مسابقات در بخش جاده است، در صورتی که احساس کنم به لحاظ بدنی شرایط این کار را دارم، شرکت خواهم کرد.

دارنده مدال طلای بخش استقامت جاده بازی های آسیایی در خصوص مدیریت و برنامه های فدراسیون گفت:  خسرو قمری به لحاظ شخصیتی فردی متعادل است و در عین حال فنی، اما مسئله مهم در این رشته بحث بودجه است. ورزش دوچرخه سواری به لحاظ تجهیزات و شرایط تمرینات پرهزینه محسوب می شود. رئیس فدراسیون هر قدر هم که ایده آل باشد وقتی بودجه ای در اختیار نداشته باشد کاری نمی تواند از پیش ببرد. لازمه موفقیت در این ورزش، اول وجود بودجه و سپس حضور یک کادر علمی، فنی و به روز است.

میزبانی افزود: در این رشته تنها ورزشکاری می تواند موفق باشد که در طول فصل، در کوران مسابقه باشد و این مستلزم فراهم بودن شرایط و امکانات لازم است.

قهرمان چندین دوره تورهای آسیایی در خصوص بحث دوپینگ به جام جم گفت: متاسفانه درسطح جهان و در ورزش حرفه ای دوچرخه سواری دوپینگ بوده و هست و هیچ کس نمی تواند منکر وجود و گسترش آن در ایران باشد.

وی افزود: در چند سال اخیر نیز، این معضل گریبان دوچرخه سواری ایران را گرفته است و روز به روز هم شاهد افزایش آن هستیم.

میزبانی گفت: شاید یک دلیل آن این باشد که کیفیت کنترل دوپینگ پایین است و نیاز به سخت گیری بیشتر است.

وی عنوان کرد: نباید اجازه داد ورزشکاری که در طول فصل عملکرد و رکورد خوبی نداشته و با انجام دوپینگ در رقابت های انتخابی حد نصاب های بالا ثبت کرده اند، راهی بازی های آسیایی شوند. به هر حال این ورزشکاران در میادین بزرگ اگر هم از تست دوپینگ فرار کنند، نتایج خوبی کسب نخواهند کرد، چرا که دیگر تاثیر مواد از بین رفته است.

میزبانی افزود: با این اتفاق هم ورزشکار، هم فدراسیون و هم ورزش ایران ضربه می خورد، باید ورزشکاران پاک راهی اینچوان شوند.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها