کونته: ما هنوز قهرمان نشده‌ایم، پس شادی کردن معنایی ندارد

فرار بزرگ یوونتوس برای قهرمانی

یوونتوس در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم سری A با سه گل رم را شکست داد تا گامی بزرگ در راه رسیدن به عنوان قهرمانی این فصل بردارد.
کد خبر: ۶۳۲۹۸۹

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد، هرچند رمی‌ها شروع بهتری داشتند و در چند نوبت بوفون کاپیتان یوونتوس را وادار به واکنش کردند، اما این آرتورو ویدال بود که در دقیقه 17 برای یووه گل زد. بازیکنان رم با دریافت این گل سراپا حمله شدند، اما شب، شب بوفون، بود که با واکنش‌های خوب خود مانعی در برابر گلزنی شاگردان رودی گارسیا بود. با شروع نیمه دوم یوونتوس توسط لئوناردو بونوچی، مدافع پیش تاخته خود به گل دوم رسید تا خیالش از بابت کسب سه امتیاز با ارزش این بازی راحت شود. در ادامه رم چهره‌ای تهاجمی‌تر به خود گرفت، اما اخراج دانیله ده‌روسی در دقیقه 75 تقریبا کار این تیم را تمام کرد. البته این پایان بدبیاری‌های رم نبود؛ چرا که تنها یک دقیقه‌ بعد کاستان، مدافع رم هم به خاطر دریافت عمدی توپ با دست از بازی اخراج شد و داور یک ضربه پنالتی به نفع یوونتوس گرفت که توسط ووچینیچ به گل سوم یوونتوس بدل شد.

راه‌راه‌پوشان تورینی با این پیروزی 49 امتیازی شدند و به یکه‌تازی خود در صدر جدول رده‌بندی ادامه دادند. رم هم که نخستین شکست این فصل را تجربه می‌کرد 41 امتیازی باقی ماند تا اختلافش با یوونتوس صدرنشین به هشت امتیاز برسد.

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی تیمش مقابل رم گفت: ما هنوز قهرمان نشده‌ایم، بنابراین شادی کردن معنایی ندارد. ما می‌توانیم بابت این خوشحال باشیم که یک بازی خیلی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما نمی‌توانیم خود را از همین اکنون قهرمان اسکودتو بدانیم.

او که در نشست خبری پس از بازی صحبت می‌کرد، افزود: تا زمانی که به هدف اصلی‌مان نرسیم نمی‌توانیم به شکل کامل راضی باشیم. این بازی یک قدم رو به جلو برای ما بود، اما هیچ اتفاق قطعی رخ نداده است. هنوز نیمی از فصل باقی مانده و همچنان باید عملکردی خوب داشته باشیم. این اختلاف هشت امتیازی خیلی خوب است، اما نباید فریب آن را بخوریم. این موضوع ممکن است تمرکز ما را بر هم زده و ما را به دردسر بیندازد.

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم در کنفرانس خبری پس از پایان بازی گفت: شکست غم‌انگیزی بود و کار ما را سخت‌تر کرد، اما هنوز مدعی قهرمانی هستیم و هیچ کس نمی‌تواند یوونتوس را از حالا قهرمان این فصل بداند. وی افزود: حتی وقتی با دو گل عقب افتادیم می‌توانستیم به بازی برگردیم و بازی را مساوی کنیم، اما متاسفانه ادامه بازی با 9 بازیکن خیلی سخت است. به بدترین شکل دروازه مان باز شد تا تمرکزمان از بین برود.گارسیا افزود: 60 امتیاز دیگر باقی مانده است و هر تیمی می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. البته من از اول فصل هم گفتم که هدف ما در فصل جاری قهرمانی در سری A نیست و تنها به دنبال سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها