جشنواره زمستانی فیلم‌های مستند در شبکه 4

شبکه چهار تلویزیون برترین مستندهای تولید شده از سوی مستندسازان کشورمان را در قالب جشنواره فیلم‌های مستند زمستانی به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۶۳۲۶۱۰
جشنواره زمستانی فیلم‌های مستند در شبکه 4

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، این جشنواره که به کوشش گروه مستند شبکه چهار برگزار می‌شود، هر روز یک فیلم مستند با موضوعات مختلف علمی،تاریخی، سیاسی و اجتماعی را پخش می‌‌کند.

آثار جشنواره فیلم‌های مستند زمستانی روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 15 و دوشنبه و پنجشنبه ساعت 14 و 15 دقیقه به نمایش درمی‌آید.

«یابندگان حلقه‌های گمشده»، «یک روز خوب» و «نقش بافت» عناوین سه مستندی است که امروز، فردا و پس فردا از این جشنواره پخش می‌شود.

مستند «یابندگان حلقه‌های گمشده» به معرفی موزه‌داران خصوصی در مناطق مختلف ایران می‌پردازد و انگیزه‌ها، علایق شخصی و تاریخچه جمع‌آوری آثار از سوی موزه‌داران در شهرهای مختلف ایران را از زبان هر یک از آنها با لهجه‌های مختلف نشان می‌دهد.

مستند «یک روز خوب» به تهیه‌کنندگی رضا خوشدل نیز داستان زندگی انسان‌ها در شغل‌ها و جایگاه‌های مختلف است. مستند «نقش بافت» به تهیه‌کنندگی سعید نبی به نقش‌های کهن در دست‌بافته‌های ایرانی می‌پردازد و آیین‌ها، تفکرات درونی اقوام ایرانی و حوزه‌های فرهنگی ایرانی را تصویری می‌کند. همچنین برنامه اردی‌بهشت که از شبکه چهار پخش می‌شود امروز میزبان حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی است و به بررسی لایحه بودجه در سال آینده اختصاص دارد.

برنامه اردی‌بهشت کاری از گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار است و شنبه تا پنجشنبه ساعت 10 پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها