به تشویق بیشتر هواداران نیاز داریم

پورحیدری: چاره‌ای جز شکست دادن ملوان نداریم

منصور پورحیدری در خصوص بازی با ملوان گفت: بازی سختی است. ملوان امسال تیم خوبی دارد و مخصوصا اینکه این تیم همیشه در جام حذفی خوب عمل کرده است.
کد خبر: ۶۳۰۴۸۳
پورحیدری: چاره‌ای جز شکست دادن ملوان نداریم

سایت جام جم ورزشی-  منصور پورحیدری در خصوص بازی با ملوان به سایت باشگاه استقلال  گفت: بازی سختی است. ملوان امسال تیم خوبی دارد و مخصوصا اینکه این تیم همیشه در جام حذفی خوب عمل کرده و از این رو نمی‌توان آن را حریفی ساده به حساب آورد.
پورحیدری اضافه کرد: اگرچه ملوان تیم آماده‌ای است، اما قطعاً استقلال هم چاره‌ای جز برد در این دیدار ندارد. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بیشتر نفرات خود را دراختیار دارد تا با وضعیتی مطلوب به مصاف حریف برود. اگر چه فوتبال هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست، اما آنچه مسلم است این است که استقلال فقط به دنبال صعود است تا ان‌شاءا.. با شکست ملوان به دور بعد صعود کند.
 وی در ادامه با دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه‌ گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که هواداران به استادیوم نمی‌آیند، اما انتظار ما از آنها این است که حداقل در این بازی که حذفی و حساس است حضوری پرشور در ورزشگاه داشته باشند. استقلال در بازی با ملوان برای کسب روحیه بیشتر به تشویق هوادارانش نیاز دارد و من امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم از امتیاز‌ میزبانی خود بهترین بهره را ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها