کیفیت ملاک انتخاب آثار جشنواره تجسمی است

قدردانی دبیر کل جشنواره تجسمی فجر از هنرمندان

امروز آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره است

معرفی داوران نقاشی جشنواره تجسمی فجر

هیات انتخاب و داوری رشته نقاشی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.
کد خبر: ۶۳۰۴۵۰
معرفی داوران نقاشی جشنواره تجسمی فجر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، در رشته نقاشی که با موضوع انسان معاصر برگزار می شود، یعقوب عمامه پیچ، احمد وکیلی، عبدالمجید حسینی راد، کاظم چلیپا و مرتضی افشاری انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی-اسلامی و تذهیب و گل و مرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی در رشته های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می شود.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا 11 دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

امروز آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است و هنرمندان می توانند تا ساعت 24 امشب در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها