کیفیت ملاک انتخاب آثار جشنواره تجسمی است

قدردانی دبیر کل جشنواره تجسمی فجر از هنرمندان

هیات انتخاب و داوری رشته‌های مجسمه‌سازی و سرامیک هنری ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.
کد خبر: ۶۲۹۶۹۴
معرفی داوران مجسمه‌سازی و سرامیک جشنواره تجسمی فجر

در رشته سرامیک هنری که با موضوع آزاد برگزار می شود، مهدی حیدری، امید قجریان و رجحانه حسینی انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

انتخاب آثار رشته مجسمه سازی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با موضوع «راه بی انتها» توسط مرتضی نعمت اللهی، الهام پوریامهر و ماریا کازرونی انجام می شود و داوری نهایی آثار این رشته را مرتضی نعمت اللهی، ماریا کازرونی و محمود محرومی انجام خواهند داد.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی-اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دررشته های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می شود.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا 11 دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

هنرمندان برای شرکت در بخش ملی  و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می توانند تا هفتم دی ماه در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها