شبکه‌های مختلف تلویزیون برای امروز و فردا پخش چند فیلم ایرانی و خارجی را در جدول پخش خود قرار داده‌‌اند که از میان آنها می‌توان به شکار عدالت، ذهن خاموش، اتل متل توتوله، وقت سیب، بشارت منجی، قدم‌های بارانی، مه‌لقا و پینوکیو 3000 اشاره کرد.
کد خبر: ۶۲۹۸۹۰
نمایش شیدایی «مختار» در آخر هفته/ فهرست فیلم های آماده نمایش برای امروز و فردا

شبکه یک

امروز : ساعت 22 ‌،‌ شکار عدالت

فردا‌:‌ ساعت 14 و 50 دقیقه ‌، ذهن خاموش‌/‌ ساعت 22 و 15 دقیقه ، مختارنامه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون فیلم سینمایی شکار عدالت به کارگردانی چارلز بینام، امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. وندی کروسون، جان کوربت و استیپ ارگ در فیلم سینمایی شکار عدالت محصول 2005 کانادا ایفای نقش کرده‌اند. فیلم تلویزیونی « ذهن خاموش » به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی الهام ابراهیمی، فردا ساعت 14 و 50 از شبکه یک به نمایش درمی‌آید.

یاس نوروزی، پرویز فلاحی‌پور و مسعود آب‌پرور در این فیلم بازی کرده‌اند. داستان این فیلم درباره مردی است که پس از هشت ماه از کما خارج می‌شود و دکتر برای او شرح می‌دهد در زمانی که قصد داشته از خیابان عبور کند، اتومبیلی به او زده و ضارب از صحنه گریخته است و....

فیلم سینمایی «مختارنامه (دلیران ایران 2)» به کارگردانی داوود میرباقری و با حضور فریبرز عرب‌نیا، امین زندگانی، نسرین مقانلو و رضا رویگری، فردا ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

شبکه 2

امروز: ساعت 8 ، جایی برای پادشاهی ‌/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، اتل متل توتوله‌/‌ ساعت 21، خط مقدم

فردا: ساعت 8، افسانه ساسکواچ‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، مادر من‌/‌ ساعت 23، وقت سیب

فیلم سینمایی جایی برای پادشاهی به کارگردانی اسپیک جونز امروز 8 صبح در قالب برنامه سینما صبحانه از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم با بازی مکس رکوردز، جاشوا جی و ریان کور محصول 2009 آمریکاست.

فیلم سینمایی «اتل متل توتوله» به کارگردانی محمد جعفری هرندی و تهیه‌کنندگی داریوش باباییان، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه در قالب برنامه سینما آفتاب از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. افسانه بایگان، غلامحسین لطفی، تورج نصر و حسین محب‌اهری در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «خط مقدم» به کارگردانی دیوید گلیسون و تهیه‌کنندگی ناتالی لیشتن‌تائلر امروز ساعت 21 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول 2006 کشورهای ایرلند، آلمان، انگلستان و سوئد است.

فیلم انیمیشن «افسانه ساسکواچ» به کارگردانی توماس کالیکوت فردا 8 صبح در قالب برنامه سینما صبحانه تقدیم علاقه‌مندان به فیلم‌های انیمیشن می‌شود.

فیلم سینمایی «مادر من» به کارگردانی کلاوس هارو، فردا ساعت از شبکه دو پخش می‌شود. تاپی ماجانیمی و ماریانا مارجالا در این فیلم که محصول سال 2005 فنلاند و سوئد است، بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «وقت سیب» به کارگردانی رامبد لطفی فردا ساعت 23 از شبکه دو به نمایش در می‌آید.

«وقت سیب» با بازی ژاله صامتی و مهران رجبی درباره زنی روستایی به نام جواهرست که پدر و مادرش را از دست می‌دهد و باید از خواهران و برادران خود نگهداری کند.

شبکه 3

امروز: ساعت 15 و 30 دقیقه، برت و دیکی ‌/‌ ساعت 19، شیدایی (1)‌/‌ ساعت 23،شکارچی جنایتکاران

فردا: ساعت 9 و 30 دقیقه، شبکه سری‌/‌ ساعت 16، شرکت‌/‌ ساعت 19، شیدایی(2)

فیلم سینمایی برت و دیکی به کارگردانی دیوید بالیز، امروز ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود. جیمز فرین، سم هوار و مت اسمیت در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «شیدایی (قسمت اول)» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، امروز ساعت 19 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. امیر جعفری، آتنه فقیه‌نصیری و پرویز پورحسینی برخی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «شکارچی جنایتکاران» به کارگردانی مایکل مان، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم محصول 1986 آمریکا در گونه پلیسی است.

فیلم سینمایی «شبکه سری» به کارگردانی ژوزف ویلزمیر، فردا ساعت 9 و 30 دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود. کاترینا بوهم و هنیز هوئینگ در این فیلم که محصول 2012 اتریش و آلمان است، بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «شرکت» با بازی تام کروز و جیمز تریپل‌هورن، فردا ساعت 16 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. فیلم سینمایی شرکت، سال 1993 به کارگردانی سیدنی پولاک ساخته شده است.

قسمت دوم شیدایی هم فردا ساعت 19 پخش می‌شود.

شبکه 4

امروز: ساعت 16، عدد دقیق

فردا: ساعت 12، مکعب 2 ‌/‌ ساعت 20 و 30 دقیقه، بشارت منجی

فیلم سینمایی «عدد دقیق» به کارگردانی ایون جین پنگ، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی « مکعب2 » به کارگردانی اندرو سکولا، محصول 2002 کانادا، فردا ساعت 12 از شبکه چهار به نمایش در می‌آید. داستان این فیلم درباره چند مرد و زن غریبه است که ناگهان در یک اتاق مکعبی بیدار می‌شوند و پس از اندکی جستجو یکدیگر را پیدا می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند راه خروج را بیابند و...

فیلم سینمایی «بشارت منجی» به کارگردانی نادر طالب‌زاده، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه سینما4 از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13، پیتر بل 1

فردا: 40 دقیقه بامداد، گروگان‌/‌ ساعت 9 و 15 دقیقه، پیتر بل 2‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، سرقت الماس

فیلم سینمایی «پیتر بل 1» به کارگردانی ماریا پیترز، محصول 2002 آلمان و هلند، امروز ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی فلورنت امیلیو سیری و با بازی بروس ویلیس، کوین پولاک و سیرنا اسکات توماس، 40 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پیتر بل2» به کارگردانی ماریا پیترز، محصول 2003 هلند، فردا ساعت 9 و 15 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی سرقت الماس به کارگردانی پیتر یاتس، محصول 1972 آمریکا، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش خواهد شد.رابرت ردفورد و جورج سیگال در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، قدم‌های بارانی

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، مه‌لقا،

فیلم تلویزیونی «قدم‌های بارانی» به کارگردانی علی امانی امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «قدم‌های بارانی» از تولیدات صدا و سیمای مرکز کرمان است.

فیلم تلویزیونی «مه‌لقا» به کارگردانی حسین پورستار و تهیه‌کنندگی جلال سلیمانی، فردا ساعت13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش در می‌آید. مینا نوروزی، جمال ذوالقدر و لاله فروغ‌ابراهیمی در فیلم تلویزیونی «مه‌لقا» به ایفای نقش پرداختند.

شبکه قرآن و معارف

فیلم سینمایی «حکمت پنهان» فردا ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی «پدر پر افتخار من» به کارگردانی ایو روبر فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش به نمایش در می‌آید. فیلیپ کوبره و دیوید پین در فیلم سینمایی «پدر پر افتخار من» محصول 1990 کشور فرانسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 20، پینوکیو

فردا: ساعت 20، روباه و سگ شکاری

انیمیشن «پینو کیو» امروز ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود.داستان این انیمیشن در باره یک ربات کوچک بوده که بزرگ‌ترین آرزویش این است که انسان شود.

انیمیشن «روباه و سگ شکاری 2» به کارگردانی جیم کمرد، فردا ساعت 20 از شبکه پویا به نمایش در می‌آید.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ورطه ‌/‌ سه کله پوک»، «آنخن»، «گودزیلا»، «پائیز سرافیم» و «شاهزاده و گدا» جمعه ششم دی ماه ساعت 13، 15، 17، 19و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها