صحنه‌سازی برای قتل همسر

مرد جنایتکاری که پس از قتل همسرش، قصد داشت با صحنه‌سازی مرگ او را حادثه‌ای عادی جلوه دهد، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۸۴۴۰

به گزارش مهر، ششم خرداد امسال یک مورد آتش‌سوزی در بابل به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد زن بیست و پنج ساله‌ای به نام مریم بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داده است.

همسر مریم در بازجویی گفت: مریم در حال پرکردن گاز فندک بود که ناگهان کپسول در دستانش منفجر شد و خانه آتش گرفت. خواستم همسرم را نجات دهم، اما موفق نشدم و او بر اثر شدت سوختگی، جانش را از دست داد.

در ادامه جسد با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی منتقل و با توجه به مشکوک بودن حادثه، پرونده به پلیس آگاهی استان مازندران ارجاع شد.

سرهنگ محمد عظیمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره گفت: چون جسد دفن شده بود و امکان بررسی علت دقیق مرگ و میزان جراحات وجود نداشت، تحقیقات خود را در صحنه جرم ادامه دادیم. از سوی دیگر بررسی‌ها در ارتباط با همسر زن جوان در دستور کار قرار گرفت و معلوم شد مرد سی و یک ساله به نام میثم چهار فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت، خرید و فروش اموال مسروقه و مواد مخدر دارد و این فرد20 روز قبل از این حادثه از زندان آزاد شده است.در ادامه تحقیقات، ماموران سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد آتش‌سوزی عمدی بوده و با استناد به این دلایل، قاضی پرونده دستور بازداشت میثم را صادر کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: متهم بیست‌وششم آذر امسال به قتل همسرش اعتراف و جزئیات آن را فاش کرد و گفت به دلیل سرزنش های همسرم اورا کشته و سپس وی را به آتش کشیدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها