صحبت‌های دایی کامل منتشر نشده بود

صالحی:قهرمانی می‌تواند از علی دایی شکایت کند

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌های سرمربی پرسپولیس پس از بازی با سپاهان به صورت کامل در رسانه‌ها منتشر نشد.
کد خبر: ۶۲۷۸۱۱
صالحی:قهرمانی می‌تواند از علی دایی  شکایت کند

علیرضا صالحی در برنامه امروز ورزش و مردم به صورت تلفنی در برنامه حضور پیدا کرد و در باره صدور رای کمیته استیناف در مورد اعاده دادرسی باشگاه پرسپولیس و رای بخشی دایی، اظهار داشت: روز سه‌شنبه با وکیل دایی و رویانیان و روز چهارشنبه با علی دایی در مورد رای کمیته انضباطی صحبت کردیم و آنها دفاعیاتی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: آنها معتقد بودند برخی از جملاتی که از قول دایی نقل شده است کامل نبوده و ابتدا و انتهای آنها در برخی رسانه‌ها به صورت کامل منتشر نشده است. ما هم تصمیم گرفتیم تمام دفاعیات را بشنویم تا بتوانیم از نیت دایی در مورد صحبت‌هایش باخبر شویم.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پس از بررسی تمام صحبت‌ها و شنیدن اظهارات دایی مشخص شد که خطاب علی دایی باشگاه سپاهان نبود. وی تنها سعی کرد زوایایی را از پرونده‌ای که هنوز در جریان است مطرح کند. اگر رای آن پرونده اعلام شود و قهرمانی تبرئه شود وی می‌تواند از علی دایی شکایت کند.

صالحی افزود: استنباط ما از جملات دایی در مورد شماره حساب داور و دوستانش و همچنین غش کردن داور این بود که وی به باشگاه سپاهان توهین کرده و منظورش این بود که اصفهانی‌ها امتیازی را به داور دادند. رایی که ما صادر کردیم شاید از این جهت برای مردم عجیب باشد که پیش از این سابقه نداشته. ما فکر کردیم تا قبل از اثبات اظهارات اگر بخواهیم یک جلسه را هم دایی را محروم کنیم، اشتباه است و با شهامت متوجه اشتباه خود شده و آن را نقض کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها