چرا هواداران به دیدن بازیهای استقلال نمی روند ؟

حیدری : نبودن فرهاد مجیدی + خوب بازی نکردن

مجید نامجومطلق در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط استقلال در لیگ اظهار داشت: با توجه به کادرفنی و بازیکنان باتجربه‌ای که استقلال دارد این تیم از نظر کسب نتیجه خوب عمل کرده
کد خبر: ۶۲۶۶۳۰
نامجو‌مطلق: استقلال در امتیازگیری خوب عمل کرده است

 به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه استقلال، مجید نامجومطلق در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط استقلال در لیگ اظهار داشت: با توجه به کادرفنی و بازیکنان باتجربه‌ای که استقلال دارد این تیم از نظر کسب نتیجه خوب عمل کرده اما از نظر نوع بازی هنوز ضعف‌هایی دارد که باید آن را برطرف کرده تا بتواند از قهرمانی خود دفاع کند.
وی در ادامه گفت: من امیدوارم مشکلات مالی استقلال هم حل و فصل شود تا تاثیری روی امتیاز‌گیری تیم نداشته باشد استقلال با رفع مشکلات مالی‌اش قطعاً خیلی بهتر می‌تواند در ادامه لیگ ظاهر شود.
وی نقطه‌ قوت حال حاضر استقلال را تجربه بالای کادرفنی و بازیکنانش دانست. او گفت در چند بازی اخیر تجربه بالای کادرفنی و بازیکنان ملی‌پوش و بین‌المللی استقلال خیلی به این تیم کمک کرده تا استقلال بتواند در بازی‌ها به پیروزی برسد.
 نامجومطلق در ارتباط با بازی استقلال مقابل صبا گفت:‌صبا تیم جوانی است و اگرچه شرایط خوبی در جدول ندارد اما قطعا مقابل استقلال انتحاری بازی می‌کند تا در قم امتیاز بگیرد. با این حال من معتقدم استقلال می‌تواند این تیم را شکست دهد تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها