گزارش تمرین پرسپولیس

بالا رفتن از سر و کول علی دایی

رضا حقیقی هافبک شماره 9 پرسپولیس کاملا در پرسپولیس جا افتاده است و هر روز بیشتر از بازی قبل توانایی‌های خود را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۶۱۵۵
حقیقی: غرور ما مهم تر از پیراهن مسی است

او اکنون یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس به حساب می آید که توانسته به همراه سایر بازیکنان این تیم پس از سال‌ها پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کند.  با بازی‌هایی که حقیقی از خود نشان می‌دهد او قطعا امضای خود را پای لیست نهایی جام جهانی خواهد گذاشت.
 
واقعا باور می‌کردی که 6 گل به مس بزنید؟
 
شاید قبل از بازی نه ولی وقتی گل دوم را زدیم احساس کردم بازی پرگل می‌شود. ما در کل بازی خیلی سرتر از مس بودیم و کاملا بازی را در اختیار  داشتیم. پرسپولیس به اوج خود رسیده است و بازی کردن با این تیم برای همه تیم‌های لیگ سخت است. به هر حال بازی با مس نتیجه‌ای بود که تماشاگران ما را قطعا بیشتر از سایر بازی‌ها خوشحال می‌کند.
 
می‌توان امیدوار بود که در بازی‌های بعدی هم از شما چنین نتیجه پرگلی را به دست بیاورید؟
 
هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان درباره بازی‌های آینده حرف زد. ما به تکامل کامل رسیده‌ایم و این را می‌توانم بگویم که بازی کردن با پرسپولیس برای هر تیمی سخت است اما نتیجه‌ای اینچنین به دست آوردن نمی‌شود گفت کار هر بازی باشد.
 
می‌شود امیدوار بود که استقلال را هم 6تایی کنید؟
 
اوه عجب سوالی؟! بازی با استقلال با هر بازی دیگری فرق دارد و هنوز هم نمی‌شود در موردش صحبت کنیم اما استقلال مربی خوبی به نام امیر قلعه‌نویی دارد و بازیکنان خوبی هم دارد. قطعا بازی راحتی با استقلال نداریم و من همیشه به استقلال به عنوان یک حریف احترام می‌گذارم و برای امیر قلعه‌نویی احترام ویژه‌ای قائلم. شاید اتفاقاتی در بازی با استقلال رقم بخورد که نتیجه بازی تعجب‌برانگیز شود اما قبل از بازی و زمانی که اتفاق نیفتاده علاقه‌ای ندارم برای این تیم کری بخوانم. شاید برد با مس ذهن تماشاگران ما را به سمت بازی‌های 6تایی با استقلال ببرد اما بازی دربی شرایط خاص خودش را دارد.
 
نقش علی دایی را در صدرنشینی پرسپولیس چقدر می‌بینی؟
 
می‌خواهم فقط یک چیز را بگویم شاید سال‌های قبل همه چیز در پرسپولیس بود و پرسپولیس مربی‌ای روی کاغذ اسمی‌تر هم داشت اما این تیم به جایی نرسید. حالا تفاوت فقط در حضور دایی است، شاید نقش اصلی را باید به دایی داد که آدمی مهم در این موفقیت است. دایی مربی خوبی است که شرایط را درک می‌کند و کار کردن با او را دوست دارم.
 
فکر می‌کنی چند درصد پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ شود؟
 
تا پایان لیگ بازی زیاد است و کسی نمی‌تواند به طور قطعی و صددرصد در مورد قهرمانی حرف بزند اما قطعا ما شانس اصلی برای قهرمانی هستیم.
 
می‌توانید درصدی بگویید؟
 
همانقدر که بایرن مونیخ در بوندسلیگا، بارسلون در اسپانیا، پاری‌سن‌ژرمن در لوشانتونیه و چلسی در لیگ برتر شانس دارد تا قهرمان لیگ شود همانقدر هم پرسپولیس این شانس را دارد که قهرمان لیگ ایران شود.
 
پس احتمالا شما قهرمان لیگ هستید؟
 
دیگر شانس ما به اندازه این تیم‌هاست خودتان شانس ما را حدس بزنید.
 
 
می‌گویند پرسپولیس مشکلات مالی دارد، این اثر منفی نمی‌گذارد؟
 
این مشکل باید حل شود چون قطعا روی تیم تاثیر می‌گذارد و نباید حالا که پرسپولیس به شرایطی رسیده که به قهرمانی نزدیک می‌شود شرایطی خارج از زمین روز موفقیت تیم تاثیر بگذارد. این مهمترین بخش کار مدیریت باشگاه است، مطمئنم این مشکل اثری روی تیم نمی‌گذارد.
 
در این مدت با رویانیان در ارتباط بوده‌ای؟
 
نه مدت طولانی است که ایشان را ندیده‌ام و مدت‌هاست که با ایشان صحبت نکرده‌ام. البته می‌دانم سرشان شلوغ است و کمی درگیری‌های مدیریتی پرسپولیس ایشان را تحت فشار قرار داده است اما فقط یک چیز به سردار رویانیان می‌گویم و اینکه خسته نباشید و که برای موفقیت پرسپولیس زحمت می‌کشید و من همان رضا حقیقی سال قبل هستم.
 
این حرف یعنی چه؟
 
این حرفی است بین من و خود سردار.
 
این روزها در مورد اینکه پیراهن مسی را در بازی با آرژانتین چه بازیکنی خواهد گرفت را حرف‌های زیادی زده می‌شود و برخی از بازیکنان ایران را به تمسخر می‌گیرد. به نظرت در بازی با آرژانتین همه بازیکنان خواهان گرفتن پیراهن مسی هستند؟
 
مسی بازیکن خوبی است و در این شکی نیست اما این دلیل نمی‌شود که ما بخواهیم با او در زمین مدارایی کنیم یا بخواهیم پیراهن او ارزش بازیکنان ایران را پایین بیاورد. او هم انسان است مثل ما و همه دیگران. به شخصه در تمام فوتبالم هیچ علاقه‌ای به گرفتن پیراهن هیچ بازیکنی نداشتم و پیراهن مسی و بازیکنان دیگر هم برای من ارزشی ندارد. من نمی‌گویم بازیکنی هستم به هر حال هر انسانی غرور خود را دارد و  وقتی می‌بینم با این حرف‌ها بازیکنان تیم ملی را تحقیر می‌کنند ناراحت می‌شوم. در تیم ملی به جرات می‌گویم پیراهن مسی ارزشی مقابل غرور بازیکنان ایران ندارد. این بازیکنان همان‌هایی هستند که ایران را به جام جهانی بردند و در بازی با آرژانتین هیچ فرقی بین بازیکن ایران و مسی نیست. در آخر بازی هم کسی به دنبال پیراهن مسی نیست. ایرانی‌ها نشان دادند که انسان‌های مغروری هستند و پای غرورشان تاوان زیادی دادند. پس دیگر این حرف‌ها را در مورد پیراهن مسی تمام کنید.
 
اگر در بازی شخصا مقابل مسی یا هر بازیکن آرژانتین قرار بگیری چه کار می‌کنی؟
 
فوتبال خودم را بازی می‌کنم چه تفاوتی برای من دارد مسی یا بازیکن دیگر، من بازی خودم را انجام می‌دهم و چیزی که مربیان از من خواستند. ولی در ایران برخی‌ها آرژانتین را طوری بزرگ می‌کنند که قرار است ما یک فاجعه را رقم بزنیم؛ نه هیچ فاجعه‌ای رقم نمی‌خورد و ما یک بازی آبرومند را مقابل آرژانتین انجام می‌دهیم.
 
امیدواری در جام جهانی باشی؟
 
من تلاشم را می‌کنم هر چه خدا بخواهد و هر چه نظر کروش باشد.سایت گل
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
۰
۰
آفرین به رضا حقیقی . من هم با شما هم عقیده هستم . ایرانیان مردمانی بزرگ و غروری شكوهمند دارند و خود را پایینتر از هیچكس نمی دانند. كسانی كه این حرفها را می زنند دچار عقده حقارت هستند . اینها بهتر است نگاهی به تاریخ و گذشته خود بیندازند.!

نیازمندی ها