انتشار عکسی با حضور تقریبا تمام چهره‌های موسیقی پاپ در کنار هم در مکانی نامشخص، حاشیه‌هایی در پی داشت و مشخص شد چند ماهی است خوانندگان پاپ در نشست‌هایی که تاکنون رسانه‌ای نشده بود، در پی تشکیل صنفی مستقل برای جامعه موسیقی پاپ هستند.
کد خبر: ۶۲۵۹۰۵
خوانندگان پاپ دارای صنف می‌شوند

به گزارش ایسنا، در این نشست‌ها چهره‌هایی چون فرزاد فرزین، احسان خواجه‌امیری، سیروان خسروی، مازیار فلاحی، اعضای گروه «سون»، رضا یزدانی، رضا صادقی، بابک جهانبخش، شهرام شکوهی، حمید عسکری، زانیار خسروی و بهنام صفوی حضور داشته‌اند و درباره تدوین آیین‌نامه تشکیل این صنف رسمی به توافقاتی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این بین چهره‌هایی چون بنیامین بهادری، محسن چاوشی و محسن یگانه نیز در ادامه این جلسات، به جمع همکاران خود پیوسته‌اند تا با همفکری و تعاملی قابل توجه و مثبت، بتوانند بندهای این آیین نامه را تکمیل کنند.

بهبود کیفیت کنسرت‌ها، بالابردن سطح کیفی آثار منتشر شده در بازار رسمی، تعیین تدابیری برای مقابله با برخی تخلفات حوزه بلیت‌فروشی و کنسرت‌گذاری، ساخت سالنی استاندارد برای برگزاری کنسرت، اطلاع‌رسانی درست درباره اتفاقات این حوزه و ... از جمله بندهای پیشنهادی برای تدوین آیین‌نامه اولین صنف رسمی اهالی موسیقی پاپ بوده است.

 اعضای این صنف قرار است بزودی جلسه‌ای را نیز در این باره با مقامات ارشد هنری کشور برگزار کنند.

دکتر محمدرضا کارچی به عنوان دبیر نخستین «انجمن خوانندگان موسیقی پاپ» قرار است بزودی در یک نشست خبری رسمی، جزئیات و بندهای نهایی شده دستورالعمل کاری این انجمن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها