استقبال مردم و مدیران فرهنگی از «وداع»

علی مرادخانی در حاشیه دیدار از کنسرت «وداع» از تلاش وزارت ارشاد در حمایت از برنامه‌های موسیقایی مناسبتی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۸۵۳

به گزارش جام‌جم، موسیقی عاشورایی«وداع» که برای دومین سال پیاپی در برج میلاد برگزار شد، شب گذشته با حضور مسئولانی چون محمدباقر قالیباف شهردار تهران، محمدحسین صوفی معاون صدای سازمان صدا و سیما، علی مرادخانی معاون وزیر ارشاد در امور هنری،‌ محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و با ارکستر بزرگ به رهبری محمد میرزمانی و خوانندگی حسام الدین سراج اجرا شد.

در این اجرا تمامی قطعات آلبوم «وداع» همچون راز، سرخیل مستان، غریب آشنا، یک دل و یک یار، سرّ حق، شوخ شیرین، راه عشق و وداع بر اساس اشعاری از عمان سامانی و نی نامه با شعری از قیصر امین پور و گریه خون با شعری از شعرای معاصر اجرا شد و وحید جلیلوند در همراهی با ارکستر به دکلمه اشعار پرداخت.

بعد از این اجرا، علی مرادخانی با حضور در پشت صحنه با اعضای ارکستر و رهبر و خواننده دیدار و گفت‌وگو کرد. معاون هنری ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: باید برای هر مناسبتی کاری در شأن آن شرایط انجام داد. ما هم باید تجربه‌های مختلفی را در این زمینه داشته باشیم و به تناسب شرایط مکانی و زمانی هر واقعه مذهبی، تاریخی و اجتماعی و ملی کارهایی را انجام دهیم.مرادخانی با ابراز خرسندی از فعالیت آهنگسازان در زمینه ساخت قطعات مناسبتی گفت: خوشحالم که آهنگسازان در زمینه ساخت قطعات مناسبتی فعال هستند و کارهای خوبی مانند کنسرت «وداع» را به علاقه‌مندان موسیقی ارائه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها