گوآردیولا: افتخار می‌کنم سرمربی بایرن هستم

کد خبر: ۶۲۳۶۵۳
گوآردیولا: افتخار می‌کنم سرمربی بایرن هستم

سرمربی بایرن‌مونیخ پس از پیروزی پر گل برابر وردربرمن گفت: از این که هدایت چنین تیمی را بر عهده دارم به خودم می‌بالم.

به گزارش ایسنا ، بایرن‌ مونیخ موفق شد در هفته‌ پانزدهم بوندسلیگا با نتیجه‌ خرد کننده هفت بر صفر وردربرمن را در هم بکوبد تا رکورد بدون شکست خود در بوندسلیگا را به 40 بازی برساند. فرانک ریبری که خیلی ها او را شانس اصلی کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2013 می‌داند در این دیدار موفق شد دو گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد.

پپ گوآردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ پس از برتری پر گل برابر وردربرمن گفت: از این که هدایت چنین تیمی را برعهده دارم به خودم می‌بالم. البته این را باید بگویم که وردربرمن در این دیدار بدشانسی آورد و می‌توانست بهتر از این‌ها در این بازی ظاهر شود. باید یک تشکر اساسی از بازیکنان تیمم داشته باشم. این بهترین بازی بود که از آغاز هدایت بایرن از تیمم دیدم. بازیکنان بایرن ظرفیت ذهنی بالایی دارند. آنها زمانی که بازی می‌کنند انگار یک کار عادی انجام می‌دهند و از آن لذت می‌برند. باید در بازی‌های آینده خودمان نیز همین روند را ادامه دهیم و بازی خود را جدی بگیریم. در بایرن‌مونیخ همه بازیکنان مسئولیت‌پذیر هستند و هر کس وظیفه خود را می‌داند.

سرمربی بایرن‌ مونیخ در ادامه درباره تیم‌های مدعی جام جهانی 2014 برزیل گفت: جام‌جهانی در برزیل برگزار می‌شود و همین شانس میزبان را برای قهرمانی افزایش داده است. البته من اسپانیایی هستم و طبیعتا دوست دارم کشورم بار دیگر به قهرمانی در جام‌جهانی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها