خوشحالم که مجبور نیستیم به شمال برزیل برویم

دشام: سوییس سخت ترین حریف ماست

واکنش توئیتری فوتبالی ها به گروه بندی جام جهانی

مجبوریم با شما ایتالیایی ها بازی کنیم!

قرعه کشی جام جهانی نیز در میان بازیکنان واکنش های بسیار زیادی را برانگیخت، حتی آنهایی که قرار نیست در جام جهانی باشند.
کد خبر: ۶۲۳۱۸۰
مجبوریم با شما ایتالیایی ها بازی کنیم!

سایت جام جم ورزشی- بسیاری از فوتبالیست های مطرح جهان در صفحات توئیتری و فیسبوکی خود نظرات خود در مورد گروه های مختلف جام جهانی را نوشتند. ساکرنت نظرات برخی از این ستاره های فوتبال را جمع آوری کرده است:

مسوت اوزیل(بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان): سلام کریستیانو، سلام په په و سلام کوئنترائو. خیلی خوشحالم که شما را در برزیل می بینم.

جروم بوتنگ( بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان): خیلی خوشحالم که در جام جهانی 2014 همانند 2010 مقابل تیم ملی غنا که برادرم کوین را در ترکیب خود دارد بازی می کنم.

گرث بیل (بازیکن تیم ملی فوتبال ولز): گروه خیلی سختی برای انگلیس به نظر می رسد اما هیجان زیادی در راه است. اما دیدار پرتغال- آلمان و اسپانیا – هلند از بهترین دیدارهای مرحله مقدماتی است.

مایکل کریگ(بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس): ما عادت داریم در گروه های سخت بازی کنیم. ما  از همین الان می خواهیم بالاترین رتبه را دراین گروه به دست بیاوریم.

جک ویلشر(بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس): گروه سخت؟ خب که چی؟! اگر ما می خواهیم قهرمان جام جهانی شویم مجبوریم با بهترین تیم ها بازی کنیم و مجبوریم که با ایتالیا بازی کنیم.

لاندون دوناوان(بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا): گروه مرگ نه، گروه زندگی. خیلی هیجان انگیز است که در گروه زندگی حضور داشته باشی. یک جام جهانی ترسناک در پیش است

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها