نگران جام جهانی نیستم

بیت آشور: کروش حتما من را می بیند

آنسوی آب ها چه می گذرد؟

چند خبر از لژیونرهای ایرانی

قرارنداشتن نام قوچان نژاد درترکیب تیم استاندارد لیژ، تمدید نشدن قرارداد بیت آشور واظهارات مربیان خارجی در باره ستاره های ایران در جام جهانی.
کد خبر: ۶۲۲۳۴۱
چند خبر از لژیونرهای ایرانی

نام قوچان نژاد درترکیب تیمش دیده نمی شود

تارنمای فوتبال نیوز بلژیک نوشت: استاندارد لیژ در حالی امشب در جام حذفی به مصاف بروژ می رود که نام قوچان نژاد در ترکیب تیمش دیده نمی شود

این تیم برای بازی امشب فردریک بالوت را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ضمن آنکه ابراهیم سیسه، الساندرو یاندولی، تال بن هایم و رضا قوچان نژاد جایی در ترکیب تیمشان برای این دیدار نخواهند داشت.

 اس اسپورت: از تیم کروش نباید انتظار زیادی داشت

تارنمای اس اسپورت نوشت:ایران تنها نماینده آسیایی حاضر در جام جهانی برزیل است که در دور قبلی حضورنداشته است هر چند این تیم سابقه حضور در سه دوره جام جهانی را دارد.

به نوشته این تارنما، سرمربی این تیم کارلوس کروش است که در جام جهانی 2010، سرمربی تیم ملی پرتغال بود واز تیم وی نباید انتظار زیادی داشت چرا که ابزار زیادی برای موفقیت ندارد.

شجاعی ستاره احتمالی ایران در جام جهانی

تارنمای فارودویگواسپانیانوشت: ستاره احتمالی ایران در جام جهانی 2014 مسعود شجاعی خواهد بود.

این تارنما افزود: شجاعی بازیکن تکنیکی است که بعد از سالها بازی در اوساسونا، امسال در لاس پالماس توپ می زند.

بیت آشور قراردادش را تمدید نکرده است

تارنمای مل ساکر نوشت: قرارداد استیون بیت آشور مدافع تیم سن خوزه وتیم ملی ایران بااین باشگاه به پایان رسیده و وضعیت او برای ادامه همکاری در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

مدیرباشگاه سن خوزه افزود: قرارداد یک یا دو بازیکن تیم ما به پایان رسیده و ما امیدوار به ادامه همکاری بااین بازیکنان هستیم اما هنوزمعلوم نیست که آنها دوست دارند در سن خوزه بمانند یا نه.

داوری، یکی از سه بازیکن برتر دیدار با بایرن مونیخ

دروازه بان ایرانی باشگاه اینتراخت برانشوایگ به عنوان یکی از سه بازیکن برتر تیمش در بازی مقابل بایرن مونیخ انتخاب شد.

تیم فوتبال اینتراخت اگر چه بازی مقابل بایرن را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد،اما هواداران این تیم از عملکرد داوری دروازه بان تیمشان راضی هستند.

در بخش هواداری سایت باشگاه اینتراخت برانشوایگ، میرکو بولاند به عنوان بهترین بازیکن این تیم دردیدار مقابل بایرن مونیخ انتخاب شد و دنیل داوری و کوین کراتز انتخابهای دوم و سوم هواداران فرانسوی ها هم امیدوار به همگروهی با ایران هستند

 فرانسوی ها دوست دارند با ایران همگروه شوند

بعد ازآنکه رسانه های انگلیس و آلمان از علاقه شان به همگروهی تیم های ملی کشورشان با ایران درجام جهانی برزیل خبر دادند حالا نوبت به فرانسوی ها رسیده تا امیدوار باشند تیمشان در گروهی قرار بگیرد که تیم ملی فوتبال ایران هم در آن حضور دارد.

به نوشته تارنمای له جورنال، بهترین قرعه ممکن برای فرانسه، همگروهی با سوئیس، ایران یا هندوراس و اکوادر یا الجزایر خواهد بود. ازطرف دیگر اگر فرانسوی ها در قرعه کشی جام جهانی شانس نیاورند، می توانند در گروهی قرار بگیرند که اسپانیا یا برزیل، مکزیک یا امریکا و ساحل عاج یا شیلی در آن حضور دارند.ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها