نگران جام جهانی نیستم

بیت آشور: کروش حتما من را می بیند

مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران که در ونکوور وایتکپس توپ می‌زند اعلام کرد از اینکه کروش بازی‌های او را می‌بیند اطمینان دارد.
کد خبر: ۶۴۳۹۷۷
بیت آشور: کروش حتما من را می بیند

سایت جام جم ورزشی - استیون بیت آشور که به تازگی راهی ونکوور وایتکپس شده می‌داند که کارلوس کروش او را به تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی دعوت خواهد کرد.

بیت آشور در این مورد گفت: فکر می‌کنم فقط نیاز است که فوتبال بازی کنم. پیش از این نیز کروش بازی‌هایم را دنبال می‌کرد. آنها بازی‌هایم را دیدند و می‌دانند چه کارهایی می‌توانم انجام دهم. تنها کاری که باید انجام دهم این است که در زمین حضور پیدا کنم و نمایش خوبی داشته و امیدوار باشم اتفاق‌های خوبی از خوب بازی کردنم رخ دهد.

بیت آشور که در دیدار پیش فصل مقابل سیاتل ساوندر در ترکیب تیمش قرار گرفت در ادامه گفت: تلاش می‌کنم با بازیکنانی که در کنار من بازی می‌کنند تا حد لازم صحبت کنم و امیدوارم که آن بازیکن نیز با کناری‌هایش حرف بزند. این یکی از کارهای تیمی است. هر چه بیشتر با هم‌تیمی‌هایت حرف بزنی راحت‌تر می‌توانی با بازیکنان کناری‌ کار کنی. می‌خواهم تا جایی که می‌توانم این کار را انجام دهم و امیدوارم این کار به تیم کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها