مرد نجات یافته به دلیل مشکلات مالی، خود را به چاه انداخته بود

نجات مرد بدهکار از عمق 30 متری چاه

مردی که به دلیل مشکلات مالی، به قصد خودکشی خود را به چاهی 30 متری انداخته بود، پس از تلاش نفسگیر آتش‌نشانان شهرستان نجف‌آباد اصفهان نجات یافت.
کد خبر: ۶۲۱۷۹۳

به گزارش جام‌جم، احمد هادی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی نجف‌آباد در این باره گفت: ساعت 8 و 42 دقیقه دیروز مردی با سامانه 125 آتش‌نشانی تماس گرفت و از ماموران برای نجات دوستش که به چاهی در کمربندی جنوبی شهر سقوط کرده بود، کمک خواست .

در پی این تماس، آتش‌نشانان گروه امداد و نجات 2 با اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند مردی در تلاش است تا دوستش را از چاه متروکه خارج کند .

سرپرست سازمان آتش‌نشانی نجف‌آباد یادآور شد: ماموران بلافاصله با شروع عملیات، به ایمن‌سازی محل پرداختند و بعد از یک ساعت تلاش، موفق شدند او را در حالی که بشدت آسیب دیده بود، از چاه 30 متری نجات دهند.

وی افزود: در تحقیق از دوست مرد مصدوم معلوم شد، آن مرد به افرادی بدهکار بوده و چون نتوانسته بدهی‌هایش را بپردازد، تصمیم به خودکشی گرفته و روز حادثه
نیز در تماس تلفنی به او گفته قصد دارد خود را
به چاهی بیندازد و به زندگی‌اش خاتمه دهد. بنابراین گزارش، فرد مصدوم به بیمارستان الزهرای نجف‌آباد انتقال
یافت، اما از وضع عمومی وی هنوز گزارشی منتشر
نشده است.

 

تخریب 11 خانه و مغازه در پی انفجار گاز

در حادثه‌ای دیگر، مسئول عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائمشهر، از زخمی شدن شش نفر بر اثر انفجار گاز در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، داوود رستم‌پور در این باره گفت: ماموران آتش‌نشانی با دریافت گزارش این حادثه، به محل اعزام و متوجه شدند بر اثر نشت‌گاز و انفجار، شش آپارتمان سه واحدی، سه خانه ویلایی و دو مغازه در خیابان مهمانسرای قائمشهر تخریب شده است.

با شروع عملیات، شش نفر که در این حادثه زخمی شده بودند، به بیمــارستان انتقال یافتند که حــــال یک جوان سی و یک ساله وخیم گزارش شده است.

مسئول عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائمشهر یادآور شد: انفجاردر طبقه اول ساختمان رخ داده و شدت آن به حدی بوده که به ساختمان‌های اطراف نیز خسارت زده؛ به طوری که خسارت تقریبی این حادثه حدود 800 میلیون تومان برآورد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها