محمد رویانیان می‌گوید در هفته آینده سه پروژه زیربنایی بزرگ در پرسپولیس را آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۶۲۱۵۷۳
حضور دایی درکمیته‌انضباطی بی‌فایده است

ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری دیدار پیشکسوتان این تیم با ستارگان میلان، انتقادهای برخی پیشکسوتان از مدیریت باشگاه، برنامه‌های آینده‌اش برای پیشرفت پرسپولیس، وضعیت خود در این باشگاه با روی کارآمدن وزیر جدید و... صحبت کرد.

* بعد از سال‌ها، یک بازی خوب و بزرگ در فوتبال ایران تدارک دیده شد و میلان با برخی از ستاره‌های سابق خود مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

وظیفه ما برگزاری یک بازی خداحافظی برای مهدوی‌کیا بود. در کنار آن باید کاری می‌کردیم که پیشکسوتان هم که سال‌ها در حاشیه بودند به نوعی نمایان شوند. به برکت حضور مهدوی‌کیا و دوستان دیگر این کار انجام شد. به نظر خودم من نقش بزرگی در این کار نداشتم. از قائم مقام و معاونان باشگاه، علی پروین، ریاضتی و... تشکر می‌کنم.

* اما ما قبول داریم که فوتبال‌دوستان ایرانی پس از چند وقت از دیدن یک بازی تاریخی حس خوبی داشتند و بالاخره این کار در زمان مدیریت رویانیان رقم خورده است.

واقعا مهم نیست. ما کارهای مهم‌تری در پیش داریم که باید انجام شود. سه پروژه زیربنایی بزرگ برای بهره‌برداری آماده کرده‌ایم که در تاریخ فوتبال سابقه ندارد. از هفته آینده این سه پروژه آماده اجرا می‌شوند. تا به حال جایی اسم آن‌ها را نگفته‌ام. من تا روزی که هستم کار می‌کنم ولو یک ساعت. در این فکر هستم که در نشستی با سردبیران رسانه‌های ورزشی این سه پروژه را تشریح کنم.

* البته چند پیشکسوت بعد از این بازی دوباره زبان به انتقاد از مدیریت باشگاه گشودند.

عیبی ندارد. به هر حال وقتی بعضی دوستان این گونه صحبت می‌کنند، مردم بهتر می‌فهمند که به چه دلیلی است. واقعا از بعضی حرف‌ها تعجب می‌کنم. کسی که با ما بوده می‌رود حرف‌هایی می‌زند که خنده‌دار است. یکی از این پیشکسوتان در تلویزیون آن هم در یک برنامه‌ای که من آن را شخصی می‌دانم، گفته چاق شدن پیشکسوتان به خاطر ضعف مدیریت باشگاه بوده است. آخر من باید به این آدم پاسخ دهم؟ یا یک نفر دیگر گفته بود که دیدار با میلان بازی خداحافظی مهدوی‌کیا نبوده است. یکی دیگر گفته من سال هشتاد و خورده‌ای از باشگاه طلبکار بوده‌ام، چرا رویانیان نداده؟ واقعا این چیزها خنده‌دار است. چه جوابی باید به این حرف‌ها بدهم؟

* بعضی بازیکنان تیم‌تان از توهین‌هایی که در بازی مقابل تراکتورسازی به پرسپولیسی‌ها شد، گلایه داشتند و معتقد بودند کمیته انضباطی باید در این مسئله وارد شود.

فوتبال همین است. متاسفانه کارهایی انجام می‌شود و وقتی حرف هم می‌زنید، می‌گویند که همیشه اعتراض می‌کنید. از داور متخلف حمایت می‌کنند، اما وقتی ما از این موضوع انتقاد می‌کنیم می‌گویند که جامعه داوری را زیر سوال برده‌ای.

* روز گذشته هم علی دایی درباره پرونده معروف قهرمانی در کمیته انضباطی حاضر شد و توضیحاتی ارائه کرد.

چه فایده‌ای دارد. وقتی تصمیم را یا از قبل می‌گیرند یا نمی‌دانند باید چه برخوردی شود، فایده‌ای ندارد. ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاقی به این مسئله رسیدگی کرد و من هم به علیپور گفتم که باید در دادگاه به این پرونده رسیدگی شود.

* روز گذشته وزیر ورزش از دانشگاه علمی – کاربردی پرسپولیس بازدید کرد اما شما حضور نداشتید. این مسئله بر شایعاتی که مبنی بر رفتن شما از پرسپولیس وجود دارد، دامن زده است.

من از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که سرزده از یکی از زیرمجموعه‌های وزارتخانه بازدید کرد. وزیر به جایی رفت که یک مرکز علمی فوتبال است و دانش‌محور کار می‌کند. از این موضوع خوشحالم و از رییس دانشگاه پرسپولیس هم تشکر می‌کنم. به هر حال نبودن من طبیعی بود چرا که وزیر سرزده به دانشگاه رفته بود. همچنین خوشحالم که وزیر جدید و همکارانش مثل سابق عمل نکرده‌اند. این حق آن‌هاست که کسی را جای من بیاورند اما آن‌ها تا الان شلوغش نکرده‌اند و خیلی منطقی کار را پیش می‌برند. نه اینکه مثل گذشته افرادی برای جانشینی ما بیایند و دائم علیه‌مان مصاحبه کنند.

* بحث حضور عابدینی در باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟

او قرار بود پیش ما بیاید اما به طور ناگهانی نزد فتح‌الله‌زاده رفت. نمی‌دانم علتش چیست.

* گفته می‌شود پرسپولیس از فروش قرضی چند بازیکن خود در نیم فصل، حدود یک میلیارد به دست آورده است.

نه، درآمد ما این گونه نبوده است. فقط می‌توانم در این رابطه بگویم جابه‌جایی‌های نیم فصل منافعی برای باشگاه داشته است. من تا الان در باشگاه فقط خرج کرده‌ام و الان بی‌پول شده‌ام. امیدوارم وزارت ورزش و فدراسیون پول ما را بدهند. من در این هفته پیگیر این مسئله خواهم بود. مبالغی که باید از این دو نهاد بگیریم هم مشخص است. به هر حال آن‌ها به ما کمک می‌کنند بعد ما با درآمدزایی‌های خودمان می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها