کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام کرد: مهدهای کودک ، پیش دبستان و دبستان های استان تهران به جز شهرهای فیروزکوه و دماوند فردا (چهارشنبه) تعطیل است.
کد خبر: ۶۱۹۶۵۱
مهدهای کودک و مدارس ابتدایی چهارشنبه تعطیل است

به گزارش واحد مرکزی خبر، همچنین طبق مصوبه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران، فردا طرح زوج و فرد خودروها از در منازل از ساعت6:30 تا 16 اجرا می شود.

از دیگر مصوبات جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران می توان به توقف تمام فعالیت های کارخانه های شن، ‌ماسه و سیمان و مسابقات ورزشی در محیط های باز اشاره کرد.
تشدید اعمال محدودیت های ترافیکی از جمله جلوگیری از تردد خودروهای آلاینده و فروش روزانه طرح ترافیک در این جلسه به تصویب رسید.
در این جلسه مصوب شد، همه فعالیت های عمرانی در شهر تهران تا اطلاع بعدی متوقف شود و همچنین فعالیت های ورزشی در دبیرستان ها نیز تعطیل است.
در این جلسه تصویب شد در شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران، تیم های ویژه هلال احمر و اورژانس تهران در سطح استان مستقر شود.
دبیر کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران در این جلسه اعلام کرد: هوای تهران به مرز اضطرار رسیده است و آلایندگی هوای تهران فردا تشدید خواهد شد.
حیدرزاده گفت: با تعامل با قوه قضائیه، وزارت نیرو و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی از امروز استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه بعثت متوقف شد و شرکت های توانیر و شرکت پخش و پالایش موظف شدند گاز را برای این نیروگاه تامین کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
۰
۰
سلام .من در اهواز زندگی میكنم، از اول پاییز در اهواز الودگی وباران های اسیدی زندگی مردم را به چالش كشیده وحدود6تا 7هزار نفر را راهی بیمارستان ها كردن .ایا یك ساعت تعطیل یا اطلاع رسانی كردن....ما خوزستانی ها چه در جنگ چه بعد از جنگ مظلوم قرار گرفتن ....من تعجب میكنم خون تهرانی ها ازخوزستانی ها رنگی تر است كه تا یك درصد الودگی خوزستان به تهران میرسد تمام ادارات وشركت ها ومدارس و..............تعطیل میكند تمام روزنامه ها فقط درمورد هوای تهران مردم تهران زندگی مردم تهران و...... حرف میزنند .كدام یك از روزنامه ها در مورد باران های اسیدی در اهواز مطلب نوشتن..... روزنامه جام جم باید یك رسانه بیطرف باید باشید ....ولی متاسفانه هرچی بیشتر حرف میزنیم تاثیرش كمتر میشود واقعا متاسفم

نیازمندی ها