عراقچی: مذاکرات پیشرفت داشته است

سید عباس عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با بیان اینکه مذاکرات روند معقولی را طی می‌کند، گفت: پیشرفت نسبتا خوبی داشته‌ایم اما هنوز به مقصد نرسیده‌ایم.
کد خبر: ۶۱۸۴۹۶
عراقچی: مذاکرات پیشرفت داشته است

 معاون وزیر امور خارجه در جمع خبرنگاران ایرانی تصریح کرد: مذاکرات 98 درصد پیشرفت داشته اما هنوز یکی دو مورد اختلافی باقی مانده است.

عراقچی با بیان اینکه حق غنی سازی ایران باید در سند و عمل مورد پذیرش قرار گیرد، گفت: یکی از موارد اختلاف این موضوع بوده که درباره آن به تفاهم نزدیک می شویم.

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای تصریح کرد: در این دور مذاکرات با پیش نویس ژنو 3 روبرو هستیم که مقدار زیادی توافق در آن حاصل شده است.

وی در خصوص اینکه آیا اختلافات در ادبیات است یا نگارش و یا محتوا گفت: در همه موارد هست برخی وقت ها محتوا مهم است گاهی اوقات جمله بندی که جمله خاصی باید به کار برده شود.

عراقچی خاطر نشان کرد: ممکن است تا یکی دو ساعت دیگر جلسات ادامه پیدا کند اما مطمئنا بیشتر از فردا ظهر طول نخواهد کشید. (ایرنا / مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ابراهیم علوی
Germany
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
۰
۰
لقمان را گفتند فلان دیوانه تعریف تو میكرد . گریه كرد ، پرسیدند چرا گریه میكنی ، گفت چه كار ابلهانه ائی از من سر زده كه دیوانه را خوش آمده .
عكس این موضوع در مذاكرات هسته ائی ایران صادق است ، چه نتایج مثبتی به نفع ایران در این نتایج وجود دارد كه اسرائیل و عربستان صعودی دارند خودشان را میكشند كه مذاكرات به نتیجه مثبت نرسد . ( چه كار عاقلانه ائی در این مذاكرات هست كه اسرائیل و عربستان را خوش نمی آید؟)

نیازمندی ها