آماده‌ها را مقابل میلان به میدان می‌فرستم

پروین: امیدوارم شاهد آشتی‌کنان دسته جمعی در پرسپولیس باشیم

برای بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا هیچ مساله‌ای پیش نیاید که بخواهد برای ایتالیایی‌ها سوال‌برانگیز شود.
کد خبر: ۶۱۸۱۸۳
تاج: کاری می کنیم برای ایتالیایی ها مشکلی پیش نیاید

سایت جام جم ورزشی- مهدی تاج امروز در حاشیه کنفرانس خبری در سازمان لیگ، درباره بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان افزود: این مسابقه یک امکان خوبی است و برای اینکه بازی خوبی از کار در بیاید تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا این دیدار در شرایطی مطلوب و منظم برگزار شود.

وی افزود: مهم است که در جریان این بازی، اتفاقاتی روی ندهد که برای ایتالیایی‌ها سوال‌برانگیز شود. در صحبت‌هایی هم که با آقایان رویانیان و منتقمی داشتیم، تصمیم گرفته شد که افراد متفرقه در کنار زمین و روی پیست نباشند و فقط مسوولان برگزاری مسابقه چنین مجوزی خواهند داشت.

وی ادامه داد: این بازی مثل بازی‌های لیگ برتر انجام می‌شود. حداکثر افراد حاضر روی نیمکت متناسب با ظرفیت موجود خواهد بود. البته باشگاه پرسپولیس در نظر دارد که دو تیم را دو نیمه به میلان بفرستد که مانعی وجود ندارد و با توجه به غیر رسمی بودن مسابقه مقرر شد تعداد تعویض‌ها تا حداکثر ظرفیت استاندارد یعنی 6 نفر باشد.

رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای ایران در پایان درباره ساعت برگزاری مسابقه خاطرنشان کرد: در حال حاضر همان زمان اعلام شده برای برگزاری بازی مد نظر است ولی در حال بررسی هستیم تا ببینیم اگر برگزاری بازی بعد از اذان مغرب با استقبال بیشتر علاقمندان و تماشاگران مواجه می‌شود، این کار را انجام بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها