رسانه‌های هندوستان اعلام کردند که یک مرد 65 ساله بیش از 37 سال است که حمام نرفته و لقب بوگندوترین مرد جهان را از آن خود کرده است.
کد خبر: ۶۱۶۶۱۷

جام جم سرا

این مرد 65 ساله که آقای «سینگ» نام دارد از سال 1974 تاکنون حمام نرفته و حتی اعضای خانواده‌اش هم از بودن در کنار او احساس ناراحتی می‌کنند. علاوه بر این، موهای این مرد حدود دو متر ارتفاع دارد. وی در مصاحبه‌ای با رروزنامه دیلی‌میل گفت: دقیقا پس از ازدواجم که حدود 37 سال پیش صورت گرفت به حمام نرفتم، به طوری که همسایه‌ها، دوستان، آشنایان و اعضای خانواده‌ام از این که بدنم بوی بدی می‌دهد از من فراری هستند.

این مرد در ادامه خاطرنشان کرد: در گرمای 47 درجه سانتیگراد گاوهایم را برای چرا به مراتع می‌برم و از این که در هوای گرم حمام آفتاب می‌گیرم بسیار خوشحالم. به همین دلیل، دیگر نیاز به حمام رفتن ندارم.
همسر 60 ساله این مرد بوگندو نیز در ادامه یادآور شد: یک بار من و فرزندانم تصمیم گرفتیم که شوهرم را به حمام ببریم، اما او فرار کرد و به شدت از ما عصبانی شد.
به گزارش ایسنا، این زن در ادامه افزود: شوهرم اصلا به فکر ظاهر و پاکیزگی خود نیست و این موضوع من و فرزندانم را به شدت آزار می‌دهد، به طوری که روز گذشته به او هشدار دادم اگر خودش را تمیز نکند و لباس‌هایش را نشوید از او جدا می‌شوم.

>> آفتاب

* شما چه نظری دارید؟ تجربه‌ها و نظراتتان را در این زمینه، با ما در میان بگذارید *

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها