تقدیر از لمپارد در شب تحقیر انگلیسی ها

رونی: انگلیس قهرمان جام جهانی می شود

انگلیسی ها باور نمی کردند در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی ومبلی لندن در دیداری دوستانه دو گل از تیم ملی شیلی دریافت کنند.
کد خبر: ۶۱۵۷۷۵
رونی: انگلیس قهرمان جام جهانی می شود

سایت جام جم ورزشی- در این دیدار الکسیس سانچز مهاجم تیم بارسلونا برای شیلی ستاره بود و هر دو گل این تیم آمریکای جنوبی را به ثمر رساند. پیش از این دیدار از فرانک لمپارد بازیکن تیم ملی انگلیس به دلیل وارد شدن به باشگاه 100 تایی های فیفا تقدیر شد. وین رونی نیز با وجود این شکست تیم کشورش را شایسته قهرمانی در جام جهانی می داند.

رونی: انگلیس شانس زیادی برای فتح جام جهانی 2014 دارد

وین رونی مهاجم 28 ساله تیم ملی فوتبال انگلستان با وجود شکست دو بر صفر تیمش مقابل شیلی در دیدار دوستانه جمعه شب اظهار داشت که انگلیس برای فتح جام جهانی 2014 برزیل شانس زیادی دارد.

Down and out: Wayne Rooney (right) is dejected after England's defeat to Chile at Wembley

رونی گفت: ما در برزیل می خواهیم موفقیتی به دست بیاوریم که انگلیسی ها برای اولین و آخرین بار در سال 1966 به دست آوردند، ما قهرمانی این رقابت ها را می خواهیم. مهاجم تیم ملی فوتبال انگلستان افزود: اکنون زمان برای انگلیسی هاست و ما امیدواری زیادی برای تحقق این کار داریم. در واقع این هدف اصلی ماست. رونی خاطر نشان کرد: قطعا در برزیل رقبای زیادی خواهیم داشت. با همه رقیبان سرسختی که در برزیل داریم می خواهیم در قله جام جهانی 2014 قرار بگیریم.

 

لمپارد : باشگاه 100 تایی ها برای من افتخار بزرگی است

فرانک لمپارد پیش از دیدار دوستانه انگلستان و شیلی به دلیل اینکه بیش از 100 بازی ملی برای انگلیسی ها انجام داده مورد تقدیر قرار گرفت.

Special moment: Frank Lampard receives a golden cap from his dad to mark his 100th apperance

لمپارد که به همین مناسبت کلاه طلایی را از دست پدر خود دریافت کرد گفت: در تاریخ فوتبال انگلستان بازیکنانی که بیش از 100 بازی ملی داشته باشند خیلی زیاد نیستند و به همین دلیل پیوستن به بازیکنانی که بیش از 100 بار برای تیم ملی شان به میدان رفته اند را افتخار بزرگی برای خود می دانم.

وی در مورد شکست تیم ملی فوتبال انگلستان مقابل شیلی گفت: شکست عجیبی بود. هر چیزی را می توانستم پیش بینی کنم به جز اینکه از شیلی دو گل بخوریم و ببازیم. البته این شکست برای ما خیلی عمیق  و سنگین نبود. در دیدارهای دوستانه شکست و پیروزی تقریبا معنایی ندارد. ما جام جهانی را درپیش رو داریم و همان می تواند بیش از هر چیزی برای ما اهمیت داشته باشد.

England

 

الکسیس سانچس ستاره تیم ملی فوتبال شیلی و زننده هر دو گل مقابل انگلیس:

Star of the show: Alexis Sanchez scored both goals as Chile eased to a comfortable win over England

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها