نگران جام جهانی نیستم

بیت آشور: کروش حتما من را می بیند

تمجید سایت رسمی MLS از بیت‌آشور

پاس طلایی استیون

سایت رسمی MLS اولین حضور مدافع ایرانی سن‌خوزه در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان را مورد بازتاب قرار داد.
کد خبر: ۶۱۵۷۲۰
پاس طلایی استیون

تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت از مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2015 آسیا روز گذشته (جمعه) موفق شد در ورزشگاه ملی راجامانگالا 3 بر صفر بر میزبان خود تایلند غلبه کند و با 10 امتیاز همچنان صدرنشین گروه B این رقابت‌ها بماند. در این دیدار شاگردان کارلوس کی‌روش موفق شدند توسط اشکان دژاگه (32)، رضا قوچان‌نژاد (43) و علیرضا جهان‌بخش (90) دروازه تایلند را باز کنند.

به گزارش سایت رسمی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) استیون (مهرداد) بیت‌آشور، مدافع تیم فوتبال سن‌خوزه ارث‌کوئیک روز گذشته در دیداری که ایران موفق شد 3 بر صفر در بانکوک مقابل تایلند به برتری برسد برای اولین بار در ترکیب ثابت ایران قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد.

استیون بیت‌آشور که در این بازی در پست دفاع راست برای ایران بازی می‌کرد، پاس گل دوم را به رضا قوچان‌نژاد داد و روی گل اول که توسط اشکان دژاگه به ثمر رسید، تاثیرگذار بود. شاگردان کارلوس کی‌روش در نهایت با گل دقیقه 90 علیرضا جهانبخش روز خوب خود را تکمیل کردند و به پیروزی 3 بر صفر رسیدند.

به گزارش mlssoccer، بیت‌آشور متولد سن‌خوزه است ولی به دلیل اینکه پدر و مادرش هر 2 ایرانی هستند در تاریخ 13 اکتبر 2013 (21 مهر 1392) اولین بازی ملی خود را در پیروزی 2 بر یک ایران مقابل تایلند در چارچوب دور رفت از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 انجام داد.

شایان ذکر است سایت mlssoccer به اشتباه پیروزی 2 بر یک ایران در دور رفت برابر تایلند را 2 بر صفر به سود ایران نوشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها