صادقیان و عالیشاه باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنند

استیلی: کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: کار در نیم فصل دوم برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شود اما این تیم شایستگی خود برای قهرمانی را نشان داده است.
کد خبر: ۶۱۴۵۰۰
استیلی: کار در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود

سایت جام جم ورزشی - حمید استیلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس در سایه حمایت باشگاه و هواداران و تدابیر کادر فنی پیشرفت خوبی داشته است و صدرنشینی تیم در جدول لیگ نشان دهنده این امر است. این صدرنشینی با شایستگی اتفاق افتاده است اما بازیکنان باید مراقب باشند چون از این به بعد کار سخت‌تر می‌شود.

وی دلایل خود برای سخت‌تر شدن کار را اینگونه توضیح می‌دهد: یکی از دلایل، انجام هشت بازی خارج از خانه است که کار را سنگین می‌کند. پرسپولیس حالا سیبل است. بیشتر زیر ذره بین حریفان و رسانه‌ها قرار دارد و تاثیر هر مساله‌ای می‌تواند چند برابر باشد. از سوی دیگر حریفان نسبت به عملکرد هر بازیکن و کل تیم شناخت و آنالیز بیشتری پیدا کرده‌اند، البته از سوی مقابل بازیکنان و تیم هماهنگ‌تر شده‌اند و از هم شناخت بهتری دارند. حریفان را هم بهتر می‌شناسند که اینها امتیازاتی برای مقابله با سخت‌تر شدن کار هستند.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم پرسپولیس امتیازات خوبی را برای قهرمانی جمع کرده است. این تیم توانایی دارد که در نیم فصل دوم با توجه به هماهنگ‌تر شدن، امتیازات بیشتری را جمع کند. علی دایی و مدیریت باشگاه ابزارهای لازم برای قهرمان شدن را جمع کرده‌اند و بر اساس اخباری که می‌شنویم، بازیکنان جدید هم بر اساس نیازهای تیم انتخاب می‌شوند.

استیلی تصریح کرد: خط دفاع پرسپولیس خوب است. ساختار دفاعی محکمی شکل گرفته و پرسپولیس کمترین گل خورده را دارد. اقدام بعدی ایجاد توازن در کارهای هجومی است. من اعتقاد دارم پرسپولیس مهاجمان خوب و کارآمدی دارد که با تغذیه مناسب در گلزنی موفق‌تر از این خواهند بود. باید موقعیت‌های بیشتری ایجاد شود که مطابق بر قابلیت آنها باشد. پرسپولیس به یک بازی‌ساز نیاز دارد و اگر جذب مسلمان نهایی شود، انتخاب خوبی است.

استیلی که زمانی خود بازی‌ساز پرسپولیس و تیم ملی بود و پاس‌های عمقی‌اش معروف بود، درباره ارزیابی خود از عملکرد مسلمان ادامه داد: فکر می‌کنم توانایی آن را دارد که انتظارات کادر فنی را بر آورده کند، البته ابتدا باید کمک کرد با تیم، جفت و جور شود. البته پرسپولیس هافبک‌های خیلی خوبی دارد. خلعتبری، عالیشاه و صادقیان نفراتی هستند که می‌توانند گره بازی را باز کنند. توانایی عبور از یار مستقیم را دارند و به همین دلیل خطاهای زیادی می‌گیرند. پرسپولیس هم روی ضربات شروع مجدد خوب گل زده است. البته یک تیم برای موفقیت باید بتواند از روی ضربات شروع مجدد، ارسال از کناره‌ها و پاس‌های عمقی به گل برسد.

به نظرم پرسپولیس نیم فصل دوم می‌تواند چنین تیمی باشد. ارسال‌های خوبی داریم و بازیکنی مثل سید صالحی، مهاجم جوبی است. شاکری و عباس‌زاده هم نفرات خوبی هستند و خریدهای خوبی بوده‌اند. بازیکنانی مثل خلعتبری و نوروزی هم در عمق خوب کار می‌کنند و این تیم با ادامه حمایت هواداران موفق خواهد شد.

از استیلی درباره عدم دعوت صادقیان و عالیشاه به تیم ملی بزرگسالان می‌پرسیم که می‌گوید: عالیشاه و صادقیان نباید عجله کنند. آنها شایستگی حضور در تیم ملی را دارند. با قابلیت‌هایی که از آنها دیدیم در نهایت به تیم ملی دعوت می‌شوند ولی باید صبور باشند و اجازه ندهند تمرکز و آرامششان به هم بخورد. تیم زیر 22 سال هم، تیم ملی است. آنها آینده خوبی دارند و باید مراقب باشند چنین مسائلی روی آنها تاثیر نگذارد و در این صورت می‌توانند طوری کار کنند که در نهایت به تیم ملی دعوت شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها