فعالیت باشگاه استقلال تهران برای جذب بازیکن در تعطیلات نیم فصل در شرایطی آغاز شده که تنها ایمان مبعلی شانس زیادی دارد که دوباره پیراهن استقلال را برتن کند.
کد خبر: ۶۱۴۵۶۴
تحرکات پشت پرده 2 نفر برای بازگشت مبعلی به استقلال!

به گزارش جام جم ورزشی ،یک روز پس از آغاز زمان نقل و انتقالات نیم فصل، امیر قلعه نویی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به علی فتح الله زاده ارایه کرد. در این لیست نام 4 بازیکن به نام های ایمان مبعلی، آرش افشین، مجید غلام نژاد و اسماعیل شریفات دیده می شود. اما با این وجود به نظر می رسد تنها ایمان مبعلی است که احتمالا طی روزهای آتی آبی پوش خواهد شد.
ارتباطات خوب امیر قلعه نویی با عبدالله ویسی سبب شده که کارهای انتقال مبعلی به استقلال روی روال باشد تا این بازیکن مجددا به استقلال بازگردد. سرمربی استقلال امیدوار است ویسی با جدایی ایمان موافقت کند تا شاید مشکلات استقلال در خط هافبک برطرف شود.
علاوه بر قلعه نویی، معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران نیز نقش پررنگی در بازگشت مبعلی ایفا می کند؛ علی امیری که روزگاری رئیس دفتر امیدوار رضایی بود، ارتباطات خوبی در خوزستان دارد و حالا از همان ارتباطات به بهترین شکل ممکن استفاده می کند. امیدوار رضایی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برای چند دوره نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی بود.
لازم به یادآوری است که مبعلی سه سال قبل و در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی، برای آبی پوشان تهرانی به میدان رفت و از بازیکن موثر استقلال در لیگ برتر بود.او پس از جدایی از استقلال به امارات رفت و در بازگشت پیراهن پیکان را برتن کرد. مبعلی در ابتدای لیگ سیزدهم نیز به استقلال خوزستان پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها