حدادعادل: افزایش تحریم‌ها ما را تسلیم نمی‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که ملت ایران پرورش یافته مدرسه بزرگ انقلاب است، گفت: این خیال باطلی است که آمریکا تصور کند ملت بزرگ ایران با افزایش تحریم‌ها تسلیم می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۷۷۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ریشه‌های بی‌اعتمادی ایرانیان به آمریکایی‌ها طی یک قرن گذشته، یکشنبه‌ شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور غلامعلی حدادعادل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و او با بیان این‌که طمع آمریکا به نفت دیگر کشورهای جهان از جمله ایران سبب تغییر چهره مطلوب به چهره منفور دنیا شده است، گفت که آمریکا در تلاش است پولی را که بابت نفت به کشورهای نفتخیز می‌دهد، از طریق فروش اسلحه از آنها پس گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حمایت گسترده آمریکا از رژیم صهیونیستی افزود: ارتباط با اسرائیل، رابطه منطقه‌ای آمریکا را با همه مسلمانان از هم گسیخته است. وی با اشاره به این‌که عموم حکومت‌های دیکتاتور و مستبد از نظر اخلاقی و اقتصادی فاسد هستند، گفت: آمریکا نماد پشتیبانی از حکومت‌‌های دیکتاتور و فاسد است.

وی با اشاره به این‌که دولتمردان آمریکا در محاسباتشان دچار اشتباه شده‌اند، اظهار کرد: این اقدام زشت آمریکا سبب از دست رفتن اعتماد دیگر کشورها به این کشور شده است.

حدادعادل با اشاره به این‌که آمریکا مکالمات تلفنی مردم دنیا را چه در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین شنود می‌کند، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها 180 درجه برخلاف ادعاهایشان عمل کردند.وی با بیان این‌که آمریکا در مقام تبلیغات، خودشان را مدافع دموکراسی و مردم‌سالاری می‌دانند، ادامه داد: این در حالی است که این کشور نزد جهانیان بویی از دموکراسی ومردم‌سالاری نبرده است؛ به طوری که با کشوری همچون ایران که مدافع مردم‌سالاری و دموکراسی است، دشمنی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها