لیگ برتر انگلیس

اشکان بالاخره در لیگ جزیره آفتابی شد

از اتفاقات مهم هفته دهم لیگ برتر انگلیس می توان به تثبیت صدرنشینی آرسنال و البته بازی کردن دژاگه در ترکیب فولام اشاره کرد.
کد خبر: ۶۱۲۰۹۴
اشکان بالاخره در لیگ جزیره آفتابی شد

سایت جام جم ورزشی-  در مهمترین دیدار هفته دهم لیگ برتر انگلیس آرسنال در خانه خود موفق شد از سد لیورپول عبور کند.

 شاگردان آرسن ونگر در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه امیریتس با نتیجه 2 بر صفر لیورپول را از پیش رو برداشتند. در این بازی سانتی کاسورلا (19) و آرون رمزی (59) برای توپچی ها گل زدند.

آرسنال با این پیروزی 25 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی استحکام بخشید. لیورپول نیز با این شکست 20 امتیازی باقی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به چلسی در رده سوم قرار گرفت.

همچنین منچسترسیتی در روزی که جو هارت سنگربان ملی پوش خود را روی نیمکت می دید با نتیجه پر گل 7 بر صفر میهمان خود نورویچ سیتی را شکست دهد. در این بازی بردلی جانسون (16، پل به خودی)، داوید سیلوا (20)، ماتیا ناستاسیچ (25)، آلوارو نگردو (36)، یایا توره (60)، سرخیو آگوئرو (71)، ادین ژکو (86) گل های من سیتی را به ثمر رساندند.

فولام نیز در خانه خود با نتیجه 3 بر یک مغلوب منچستریونایتد شد. در این بازی اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام برای نخستین بار در رقابتهای لیگ برتر بازی کرد و تا دقیقه 61 در زمین حضور داشت. در این بازی آنتونیو والنسیا (9)، رابین فان پرسی (20)، وین رونی (22) برای یونایتد و الکس کاکانیکلیچ (65) برای فولام گل زدند. نتایج کامل دیدارهای شنبه به شکل زیر است:

هال سیتی یک – ساندرلند صفر

منچسترسیتی 7 – نورویچ صفر

استوک سیتی یک – ساوتهمپتون یک

وست بروم 2 – کریستال پالاس صفر

وستهام صفر – استون ویلا صفر

در مهمترین دیدار این هفته نیز از ساعت 21:00 به وقت تهران آرسنال صدرنشین رقابتها در ورزشگاه امیریتس میزبان لیورپول رده دومی خواهد بود.

جدول رده بندی:
1- آرسنال 22 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- لیورپول 20 امتیاز (یک بازی کمتر)
3- چلسی 20 امتیاز
4- منچسترسیتی 19 امتیاز

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر انگلیس:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها