به گزارش جام جم سرا به نقل از خبرگزاری فارس- مرتضی فیضی صبح امروز در حاشیه دیدار بازرسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بهزیستی هرمزگان گفت: این بازرسان از مراکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳، پایگاه خدمات اجتماعی چاهستانیها، مرکز مداخله در بحران، بازپروری زنان و خانه سلامت بازدید کردهاند.
وی با تشریح عملکرد این مراکز در شش ماهه نخست سال جاری افزود: بیشترین تماسهای تلفنی با تلفن ۱۲۳ در خصوص اختلافات خانوادگی بوده و در طول شش ماه نخست سال جاری تعداد هزار و ۴۹۴ تماس تلفنی با این مرکز حاصل شده است.
این مسئول از ارائه خدمات ۲۴ ساعته به تمامی تماس گیرندگان با خط مذکور اشاره و اضافه کرد: این امر از مهمترین اهداف راهاندازی این مرکز توسط بهزیستی است.
وی هدف از راهاندازی پایگاههای خدمات اجتماعی را شناسایی آسیبهای اجتماعی و کاهش آسیب در این مناطق و توانمندسازی مردم محلات از طریق برگزاری کلاسهای آموزشی عنوان کرد و گفت: بیشترین دلیل مراجعه افراد به مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی اختلافات خانوادگی و بیشترین دلیل مراجعه افراد به تیم خدمات اجتماعی سیار در درجه نخست، همسر آزاری و در درجه دوم اختلافات خانوادگی است.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین خبر داد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
استاد دانشگاه تهران مطرح کرد:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد