مرگ 3 عضو خانواده در تصادف موتور سیکلت

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مرگ 3 عضو یک خانواده در تصادف موتور سیکلت با خودرویی ناشناس خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۶۲۶
مرگ 3 عضو خانواده در تصادف موتور سیکلت

حسن عباسی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: ساعت 20:16 پنج شنبه شب برخورد یک خودرو با موتور سیکلت به مرکز اورژانس تهران اعلام شد. با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه در اتوبان شهید آوینی بعد از ورودی اتوبان امام علی(ع) مشخص شدبراثر برخورد یک خودرو ناشناس با یک موتور سیکلت سه سرنشین آن که همگی اعضای یک خانواده بودند جانشان را از دست دادند.

وی ادامه داد: راننده خودرو پس از برخورد با موتور سیکلت از محل متواری و پدر 28 ساله،مادر 25 ساله و کودک 6 ساله به طرز هولناکی جانشان را از دست داده اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام اینکه عصر دیروز بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در خیابان مولوی 4 مرد 18 تا 42 ساله مجروح شده و به بیمارستان سینا منتقل شدند، افزود:در تصادف دیگری که ساعت 21:46 دیروز در جاده شمشک میان خودرو پرشیا و پراید رخ داد دو زن 24 ساله، نوزاد 3 ماهه و دو مرد 30 و 13 ساله مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

به گفته عباسی، در تصادف دیگری که ساعت 24 دیروز رخ داد پنج سرنشین خودروی پراید پس از برخورد با مانع ثابت مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه به بیمارستان الغدیر منتقل شدند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها