پخش سریال تلویزیونی «ساعت فراموشی» به‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رنجبر از شبکه شما آغاز شد. این سریال در صدا و سیمای مرکز اصفهان در 17 قسمت تولید شده که هرشب ساعت 21 به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۶۰۶۲۷۳

به گزارش روابط عمومی شبکه شما، این سریال مضمونی پلیسی و معمایی دارد و زندگی یک قاضی را به‌تصویر می‌کشد که همراه با معضلات اجتماعی به بررسی پرونده‌های قضایی می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده، امیرعلی، قاضی و بازپرس دادسرای جنایی اصفهان درگیر پرونده‌ای مرموز و خطرناک می‌شود. دختری به نام عاطفه که یک بازیگر تئاتر است پرونده مختومه‌ای را دوباره می‌گشاید که داستان پرونده یک قاتل زنجیره‌ای است که اقدام به قتل افراد بیگناه و قطع کردن انگشت آنها می‌کرده است. این پرونده که به پرونده تام‌انگشتی معروف بوده، چندسال پیش در زابل از سوی بازپرس امیرعلی (سعید نیکپور) مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و در نهایت وی گمان کرده که در دستگیری و قتل تام انگشتی موفق بوده است، اما اکنون با آغاز دوباره قتل‌های زنجیره‌ای تام، کابوس‌های گذشته بازپرس دوباره زنده می‌شود و ....

در این مجموعه بیشتر از بازیگران بومی و استانی با لهجه‌های محلی در کنار تعدادی از بازیگران معروف استفاده شده است.

سعید نیکپور، رضا بابک، فریبا متخصص، محمودرضا قدیریان، مینا نوروزی، آتش تقی‌پور، عباس شجاع، رسول هنرمند، محمدرضا نیک‌سرشت، فرشید صمدی‌پور، مهدی چایانی، سوگل طهماسبی، کیمیا موسوی، مجید لیاقت، سعید یاردوستی، فاطمه شکری، عبدالرسول زارع، بهزاد محسنی، شکوفه امین‌پور، فرشاد فهیمی، حمید غلامی، سارا اطهری، امید بغدادی، الهام رضایی و (هنرمند خردسال) سوگل نصرتی در این سریال بازی می‌کنند.

برخی از عوامل این مجموعه عبارتند از نویسنده: مهدی رجبی، مدیر تصویربرداری: علی جعفری، مدیر تولید: محسن دانشور، طراح صحنه و لباس: علی شایانفر، طراح گریم: امیر اسکندری، صدابردار: احسان نوبخت، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: محمد عفراوی، تدوین: امین رنجبر، آهنگساز: مهدی زارع، نورپرداز: ایرج قاسمی، عکاس: امین رنجبر، صداگذاران: محمدرضا یوسفی و مجید یوسفی، مدیرصحنه: سارا گرزین و عکاس: امین رنجبر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها